Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 20 marca 2014

Zmiany, plany czytelnicze, niespodzianki oraz nowości...

Dziś króciutko! Chciałam się Wam pochwalić moim prezentem, który był  prawdziwą niespodzianką, planami czytelniczymi na najbliższy czas oraz zaprezentować trochę nowości, z których sama kupiłam kilka;) Jak widzicie, w tym zestawieniu przodują romanse, obyczajówki i fantastyka - odpoczywam od kryminałów;) W ten piątek  - Wrzosowiska, które bardzo mi się podobały, następnie Opowieści Celtyckie - Początek i Zapach Twojego Oddechu.  Druga sprawa - wprowadziłam wysuwane menu na stronie - jeszcze je dopracowuje, ale już dość sprawnie działa. Wszelkie odnośniki i spisy  do konkursów i wyzwań znajdziecie w odpowiednich kategoriach;) No i na koniec Trzecia - niestety mój stan zdrowia, a właściwie gorsze jego dni nie pozwalają wybrać mi się na Targi Fantastyki Pyrkon w Poznaniu - nad czym ubolewam, ale brat będzie mnie reprezentował, więc się odrobinę pocieszam.

Teraz czytam:

Ze słonecznej Kotaliny znikają wszystkie smoki, a noce stają się niepokojąco długie. Zachwianie równowagi między dniem a nocą grozi katastrofą. Nad demonami ciemności nie zapanuje nawet ich władca, Aryman... Wszyscy mieszkańcy Kotaliny muszą zmierzyć się z przeszłością, zawrzeć niespodziewane sojusze... Wszystko po to, by uratować swój świat. Świat pełen dobrych wampirów, potężnych magów, kojących zielarek i zmysłowych inkubów... Król Vik zwołuje Wielką Radę. Są na niej przedstawiciele wszystkich ras:driady, magowie, ludzie, obdarzeni i animagowie. Młoda magini Ametysta nie rozumie, jaką moc w sobie nosi i nie przypuszcza jaką rolę przyjdzie jej odegrać. 




Książki oczekujące na recenzje:
źródło
 Książki w kolejce do przeczytania:
źródło

Moje najnowsze zdobycze:

Diablo oczywiście jest dla Łukasza, ale i jako, że jest to jedyna gra w jaką gram. Mocne Uderzenie to już ciekawość i chęć poznania serii do końca - zobaczymy. No i na koniec smaczek - moja ukochana Nora Roberts!!

Diablo III: Nawałnica światła
Po klęsce Najwyższego Zła odradza się Królestwo Niebios. Rada Angiris odzyskała Czarny Kamień Dusz i strzeże przeklętego artefaktu gdzieś w głębi roziskrzonego Srebrnego Miasta.Na tle tych doniosłych wydarzeń Tyrael z trudem odnajduje się w nowej roli ­Archanioła Mądrości. Czuje się obco pośród anielskiej braci i wątpi, czy uda mu się stanąć na wysokości zadania. Poszukując otuchy w sobie samym i w Niebiosach, wyczuwa złowieszcze oddziaływanie Czarnego Kamienia Dusz na swoją ojczyznę. Tam, gdzie niegdyś panowała harmonia światła i dźwięku, teraz wkrada się przybierający na sile dysonans, który zwiastuje nadciągające nad krainę niebezpieczeństwo. Imperius wraz z pozostałymi archaniołami ostro sprzeciwia się pomysłom przeniesienia lub zniszczenia Kamienia, co zmusza Tyraela do złożenia losu Niebios w ręce ludzkości.Tyrael gromadzi wokół siebie obdarzonych wielką mocą bohaterów z najdalszych krańców Sanktuarium, by wskrzesić starożytny Zakon Horadrimów. Powierza im praktycznie niewykonalne zadanie: mają wykraść Kamień Dusz z samego serca Niebios. Pośród wybrańców, na barkach których ma spocząć to brzemię, znajduje się Jacob ze Staalgardu, były awatar Sprawiedliwości i strażnik anielskiego ostrza El’druina, Shanar, czarownica dysponująca fenomenalną mocą, Mikułow, zwinny i nabożny mnich, Gynvir, nieustraszona i zaprawiona w boju barbarzynka, oraz Zayl, tajemniczy nekromanta. Czy mając za wrogów zarówno czas, jak i siły dobra i zła, śmiałkowie zdołają się zjednoczyć i wypełnić niebezpieczną misję, nim Niebiosa legną w gruzach? 

Mocne Uderzenie -  Cunning Olivia 
Tom 4 bestsellerowej serii  powieści erotycznych Amazonu. Kolejny gorący rockman z grzesznego zespołu Sinners. Od pierwszego spojrzenia na nową realizatorkę dźwięku Eric, perkusista Sinnersów, wie, że musi ją zdobyć. Ale Rebeka jest zbyt zajęta gitarzystą Treyem, w którym kocha się od dawna. Wkrótce jednak zaczyna dostrzegać Erica. Fenomenalny perkusista potrafi ją rozbawić i przy nim czuje się seksowna i godna pożądania – a właśnie tego potrzebuje, by zapomnieć o toksycznych słowach poprzedniego chłopaka. Jest kobietą, która potrafi oddać się mężczyźnie ciałem i duszą. Eric czuje się przy niej jak prawdziwy macho – a właśnie tego potrzebuje po latach podziwiania z ławki rezerwowych swoich obłędnie utalentowanych pod każdym względem kolegów...O pozostałych trzech częściach serii możecie przeczytać u mnie na blogu. Zapraszam >>  | Za sceną | Ostra Gra | Gorący Rytm |

Siły Ciemności - Nora Roberts
Pierwszy tom nowego bestsellerowego cyklu romansów Nory Roberts.
Iona Sheehan dorastała w obojętnej rodzinie i od zawsze pragnęło bliskości i akceptacji. Dopiero od babci ze strony matki dowiaduje się, gdzie znaleźć jedno i drugie – w kraju bujnych lasów, głębokich jezior i wiekowych legend. W Irlandii. A dokładnie w Hrabstwie Mayo, gdzie w ludziach od pokoleń płynie krew i magia jej przodków – i gdzie czeka jej przeznaczenie. Iona przyjeżdża do Irlandii wyposażona jedynie we wskazówki babci i niewyczerpany optymizm. Niedaleko luksusowego zamku, w którym spędza pierwszy tydzień, odnajduje kuzynostwo, Brannę i Connora O’Dwyer, którzy – wszak rodzina to rodzina – zapraszają ją do swojego domu i życia. Iona dostaje pracę w lokalnej stadninie i poznaje jej właściciela, Boyle’a McGratha. Kowboj, pirat, dziki jeździec – jest on uosobieniem jej wszystkich najskrytszych fantazji. Iona zaczyna rozumieć, że właśnie tutaj może zbudować swój dom i żyć tak, jak chce – i bez pamięci zakochuje się w Boyle’u. Jednak w rzeczywistości nic nie jest takie, jak się wydaje. Pradawne zło od stuleci wije się wokół drzewa genealogicznego Iony i ktoś wreszcie musi położyć mu kres. Rodzina i przyjaciele ramię w ramię staną do walki, aby obietnica nadziei i miłości nie umarła…

Nowości Repliki
- po kliknięciu na obrazek możecie przeczytać fragment

O tych zbrodniach mówiła cała Polska! 
Bestialskie praktyki „poznańskiego nekrofila”, seryjne zabójstwa chłopców, patologie, wynaturzenia, zuchwała kradzież sarkofagu św. Wojciecha z katedry gnieźnieńskiej… 
Poznaj kulisy dramatycznych wydarzeń, które w latach osiemdziesiątych wstrząsnęły opinią publiczną. 
Były policjant, emerytowany szef wielkopolskiego CBŚ, wprowadza w tajniki pracy policji, przybliżając czytelnikom trudną pracę zespołu śledczych. Autor, przypominając przebieg wizji lokalnych i treści przesłuchań podejrzanych, starał się nie tylko oskarżyć, ale i zrozumieć psychikę przestępców. 
Kiedy Red Stevens umiera, wszyscy członkowie jego rodziny jednoczą się w zachłannym oczekiwaniu na wielomilionowy spadek. Okazuje się jednak, że bogaty staruszek miał swoim bliskim do przekazania coś znacznie cenniejszego niż pieniądze... 

Młody Jason otrzymuje od swojego stryjecznego dziadka szereg instrukcji, które mają doprowadzić do tego, że egoistyczny i arogancki chłopak przemyśli swoje życie i pojmie, co w nim naprawdę najważniejsze. Pomagają mu w tym nowi przyjaciele, między innymi siedmioletnia Emily, z niezwykłą pogodą ducha zmagająca się z ciężką chorobą. Jeżeli Jasonowi uda się wykonać wszystkie zadania, na końcu drogi czeka na niego bezcenny dar. 
           
I na koniec to co cieszy mnie najbardziej. Otrzymałam nowiutki czytnik z e-inkiem i jest boski. Tę niespodziankę sprawił mi mąż ;****, który od jakiegoś czasu odkładał "drobniaki", abym nie zauważyła;DD Stawiamy na polskie firmy, dlatego Manta - ma wszystko co niezbędne, czyta polskie znaki i wszystkie formaty popularne w Polsce, 4GB wbudowanej pamięci flash, 6” ekran. Klikając na zdjęcie możecie o nim poczytać, a ja za jakiś czas jak go przetestuje opisze Was go szerzej;) 

   Pozdrawiam Was ciepło, ślę całusy i nadal nadrabiam zaległości;DDP



Jeśli jesteś na mojej stronie/blogu pierwszy raz lub po raz pierwszy komentujesz zostaw namiary na swojego bloga/stronę, abym mogła Cię odnaleźć. Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Są one dla mnie cenne i na każde staram się odpowiadać.

55 komentarzy:

kwiatusia pisze...

Ciekawe zdobycze ;) Czytnika zazdroszczę! ;) Wspaniała niespodzianka.
Również pozdrawiam

Dominika S. pisze...

Życzę dużo zdrowia oczywiście :)

Ze swoim czytnikiem nie potrafię się polubić, chociaż coś w tej kwestii drgnęło, więc może nastąpi przełom. Obyś Ty swój polubiła od razu :)

Cyrysia pisze...

Gratuluje i jednocześnie zazdroszczę czytnika i wspaniałomyślnego gestu twojego męża. Też bym chciała otrzymać taką cudną niespodziankę.
Cieszę się, że ,,Wrzosowiska'' przypadły ci do gustu, ponieważ na dniach zamieram się za tę lekturę, więc moja radość tym większa.
Życzę miłego czytania!

nieidentyczna . pisze...

Chyba nie potrafiłabym czytać na czytniku... Męczę się przy ebookach.
Gratuluję nowych nabytków. Wstyd się przyznać, ale nie znam jeszcze twórczości Nory.
Pozdrawiam :)

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Ja czytam na Kindelku już chyba dwa lata i jestem bardzo, bardzo zadowolona, choć na początku myślałam, że czytnik mi kompletnie niepotrzebny. Tymczasem okazał się najlepszym prezentem, jaki kiedykolwiek dostałam. Tylko uważaj na promocje e-booków, łatwo wpaść w nawyk;)

Obsesja Kasiulka pisze...

Ja nadal mówię NIE czytnikom, wolę wersje papierowe książek. pomimo to bardzo Ci gratuluję tej niespodzianki. Sporo ciekawych książek masz w planach, na kilka opinii czekam z ciekawością.

Skrawki Myśli pisze...

Fantastyczny prezent :-) ja uskuteczniam czytanie na tablecie i bardzo sobie chwalę. Świetne książki. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje :-)

Marta pisze...

Ale kochany mąż! Świetna niespodzianka! Szkoda, ze nie będzie Cię na Pyrkonie, bo liczyłam na jakieś super sprawozdanie, które sprawiłoby, że zzieleniałabym z zazdrości :D

Andra D pisze...

Gratulacje z okazji nowego czytnika, Przede wszystkim życzę Ci jednak zdrowia i samych owocnych lektur.

Kiti pisze...

Gratuluję czytnika i życzę dużo wolnego czasu na czytanie;)

monweg pisze...

Gratuluję męża i bardzo udanego prezentu. Mam Kindla i jak na razie jestem zadowolona.

awiola pisze...

Piękny prezent. Gratuluję tak wspaniałego męża. Czy mogłabyś mi powiedzieć jak zrobiłaś wysuwane menu, nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Będę wdzięczna.

Marta Kor - MK pisze...

mąż mi pomagał z menu - jest gotowy skrypt przygotuję posta na ten temat ale zejdzie mi trochę przy tym, bo jest sporo zmiennych jeśli będziesz miała problemy, a tymczasem odsyłam tutaj>> http://www.mateuszchomicki.pl/p/menu-rozwijane.html#.UywWV6h5M09 to są gotowe skrypty i trzeba je przerobić - wyśrodkować, poszerzyć, zmienić czcionkę i wygląd - gdzie to zmienić podam w poście.

Wiedźma pisze...

Za Diablo akurat nigdy nie przepadałam, ale inne gry - całe mnóstwo nawet - czemu nie? ;)

Interesować mnie będą Twoje recenzje dwu książek: "Czasu zamykania" i "Opowieści celtyckich", bowiem na pierwszą mam sporą chęć, a druga czeka na półce ;)

Marta Kor - MK pisze...

Obydwie bardzo fajne;)) Opowieści będą w niedziele, a Czas zamykania w przyszłym tygodniu

Marta Kor - MK pisze...

tak męża mam cudnego;) I ja miałam czytnik, ale bez e-inka, a ten to taki na wypasie jest;))

Marta Kor - MK pisze...

Mój jest ekstra;) i dziękuję

Marta Kor - MK pisze...

tak zdobycze przednie;P

Marta Kor - MK pisze...

Wrzosowiska boskie;))
i dzięki za wszystko ;***

Marta Kor - MK pisze...

i ja miałam czytnik starej generacji - ten czyta się inaczej ze względu na e-ink;)

Marta Kor - MK pisze...

i ja uwielbiam takie prezenty...i myślę o abonamencie Legimi.com;))

Marta Kor - MK pisze...

Kocham papierowe wersje, ale czytnik przydaje się w podróżach, a ja sporo muszę jeździć i nie muszę dźwigać;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję Kochana i śle buziaki

Marta Kor - MK pisze...

Najukochańszy...od czasu do czasu sprawi mi takie prezenty...i nie o jednym jeszcze napiszę, bo on uwielbia takie własnoręcznie robione;) Buziaki

Marta Kor - MK pisze...

Dzięki zdrówko się przyda;)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta pisze...

O jaaaaa! To koniecznie musisz się pochwalić :) taki skarb nie może pozostać w ukryciu :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

łał, łał, łał, moje oczęta piszczą. Cudny czytnik, ale zmiany. Ja nie dałam rady z wysuwanym menu - to chyba nie na mój mały rozumek:).
"Blask trawy pampsaowej" niedługo do mnie przyjdzie.
"Chwilę szczęścia " Moccia sobie odpuściłam.
Buziaki, cudnego weekendu skarbelku xxx.

martucha180 pisze...

Ojej, ileż tu się dzieje! Choroba chyba dodała Ci energii, do zmian na blogu :) I męża Twa się spisała :) Sporo masz tego do czytania, chyba jak każdy mól książkowy. No i szybciej się czyta nizi pisze recenzje!

Doomisia♥ pisze...

Taka zabawa z wysuwanym menu, chociaż bardzo mi się podoba, to nie na moje nerwy :D
Widzę, że dużo Nory Roberts co niezmiernie mnie cieszy :) Zastanawiałam się kiedyś czy widnieje na Twoim blogu recenzja "Lasów w płomieniach", i jak widać dopiero będzie. Byłam dzisiaj w bibliotece, bo nowości dodali, w tym właśnie tę Norę Roberts, ale jak zaszłam to niestety wypożyczona była :(( Ale cóż :)) Chętnie poczytam też o książce "Sto imion"- podoba mi się pomysł na fabułę :D

Marta Kor - MK pisze...

nie ma tak dużo roboty tylko trzeba znać się na htmlu i css - zaprezentuję prosty skrypt i jeśli ktoś będzie chciał to spróbuje;) a Lasy w płomieniach będą do wygrania na blogu, gdyż otrzymałam w prezencie drugi egzemplarz;)

Marta Kor - MK pisze...

super! Ja się zaraz za niego zabieram;) I dziękuję;) ściskam;))

Marta Kor - MK pisze...

pomysłów sporo, ale sił mnie;) Na szczęście weekend i po nadrabiam zaległości na blogach;) I fakt szybciej się czyta niż pisze recenzje;) A męża jest boski;))

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Czekam na "Celtyckie opowieści" :)
I zazdroszczę czytnika ;)
Zdrówka i jak wiesz i ja rozpaczam, że nie mogę być na Pyrkonie. Pewnie bym tam biegała, jakby mi kto podpalił ogon (którego nie mam) i z obłędem w oczach :P

ksiazkowka pisze...

O! Masz czytnik! Ale fajnie! Gratulejszyn, oby się dobrze sprawował. :D Menu - pluuuuus dla Ciebie. :)

Sylwuch pisze...

Z niecierpliwością czekam na recenzje, bo widzę wiele interesujących pozycji. Gratuluję wejścia w posiadanie czytnika - świetna sprawa, polecam. Ja też nabyłam czytnik dzięki mojemu mężczyźnie. :)


sylwuch.blogspot.com

Katarzyna Meres pisze...

Czekam na każdą nową recenzję :D Dużo ciekawych książek posiadasz :) Ja też stałam się szczęśliwą posiadaczką czytnika ebooków Kindle od rodziców :D prezent wymarzony i oj, jakże wygodny... :) Też postaram się coś więcej o nim napisać :)

mojedamskiemysli pisze...

No to czekam na Norę Roberts :)

Doomisia♥ pisze...

Ohh, no to muszę się postarać, może uda mi się wygrać :)))

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Kindel i Legimi nie idą w parze, więc nie mogłam skorzystać, ale myślę, że dla Ciebie to świetny pomysł!

Nathalie pisze...

Gratuluję czytnika ! http://swiat-ksiazek.blogspot.com/ Zapraszam na mojego nowego bloga, pozdrawiam !

Marta Kor - MK pisze...

pochwalę się;P

Marta Kor - MK pisze...

no to trochę lipa i u mnie nie da rady...a szkoda...

Marta Kor - MK pisze...

Ja tez nie ale jak mam dźwigać i to teraz 3 książki to wolę czytnik na podróż;P

Marta Kor - MK pisze...

I są Opowieści i będzie może o nich więcej...
ten Pyrkon mnie prześladuje..... I dziękuje i w ogóle...

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję! tak mam w końcu z e-inkiem i jest suuuper! buziaki

Marta Kor - MK pisze...

super! pozdrawiam ciepło i zapraszam

Marta Kor - MK pisze...

tak rodzice oni też fajne prezenty robią

Marta Kor - MK pisze...

będzie jej w najbliższym czasie sporo

Marta Kor - MK pisze...

pozdrawiam;)

Dominika S. pisze...

To jest duża zaleta czytnika, chociaż akurat ja czytam przeważnie w domu. Nie jeżdżę komunikacją miejską, w podróże też rzadko kiedy się udaje, więc nie mam potrzeby zabierania ze sobą książek.

Marta Kor - MK pisze...

tak wtedy to i ja wolę wersję papierową - poza tym ten zapach i ciężkość książki! Jakoś tak inaczej, ale że często wyjeżdżam to zabieram np. jedna papierową książkę i 2 na czytnik...;D

Dominika S. pisze...

Ma to sens :D

Joanna - Niedopisanie pisze...

A tak z ciekawości - ile dni czytania znosi czytnik?

Marta Kor - MK pisze...

wiesz jeszcze tego nie sprawdziłam dokładnie, ale 8 tysięcy stron po pełnym naładowaniu. W praktyce czytam 5 dni i jeszcze funkcjonuje