Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Podsumowanie marzec 2014


Marzec był dla mnie łaskawym miesiącem jeśli chodzi o książki. Przeczytałam naprawdę sporo fajnych kryminałów i obyczajówek z różnymi motywami od magii po sensację. Najbardziej przypadły mi do gustu Opowieści Celtyckie, Lasy w Płomieniach i Wrzosowiska, Najmniej Wieczerza i Zapach Twojego Oddechu. Wprowadziłam kilka zmian na blogu o czym możecie poczytać tutaj<< tak jak i o moich nowych nabytkach. Zapraszam do konkursów i wyzwań - linki poniżej. No i zapraszam na poniższe zestawienie;) Pozdrawiam ciepło!

FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:


 KRYMINAŁ, SENSACJA, THRILLER:



EROTYKA, ROMANS: 

 


OBYCZAJÓWKI, DRAMAT:


LITERATURA FAKTU, BIOGRAFIE:
---


PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W KWIETNIU:
  • Ametysta 7 Wymiar - Viktoria Armstrong 
  • Wyrachowanie i śmierć - J.D. Robb
  • Wzburzone fale - Nora Roberts
  • Sto imion - Cecelia Ahern

AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:





ZAPRASZAM GORĄCO DO ZABAWY! Zapisywać się możecie cały czas!

Nagrody do zdobycia w 
Zgarnij książkę z półki w miesiącu kwietniu 2014


                   

61 komentarzy:

awiola pisze...

Cieszę się, że marzec był dla Ciebie udanym miesiącem. Gratuluję!

Beata P. pisze...

Podoba mi się taka forma podsumowania - zamieszczanie okładek książek w podziale na gatunki. Czytelnie. I po prostu ładnie to wygląda;)

mojedamskiemysli pisze...

Oczytałaś się w zeszłym miesiącu ... zwłaszcza kryminałów ... :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Miałaś piękny czytelniczy miesiąc :)

ksiazkowka pisze...

No, no! Nieźle Tusiu. :)

Madzia pisze...

Imponujący wynik :D

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Fakt, dobry miesiąc miałaś :)

Cyrysia pisze...

Pod względem czytelniczym ładnie ci marzec zleciał. U mnie też wyjątkowo było owocnie :)

Wiedźma pisze...

Ojojoj... ładnie Ci poszło z czytelniczymi wynikami :)

Agnieszka Em pisze...

Nie mogę tak ładnie ustawić zdjęć okok siebie jak u Ciebie :/

Kinga pisze...

Świetny wynik!

Obsesja Kasiulka pisze...

Gratuluję serdecznie wyników!

Ryszawa pisze...

hmm...Ciekawi mnie "Skazaniec" ;)

Kiti pisze...

Nie czytałam nic z tego, gratuluję.

maribel pisze...

Gratuluję! Naprawde świetny wynik :)
Uwielbiam Twojego bloga, bo mamy podobny gust i często znajduję sobie coś do przeczytania dla siebie, ale kurczę, czasu ciągle mało :D
M.

Katarzyna Meres pisze...

Dużo książek przeczytałaś! Gratuluję :)

Sebastian Kukla pisze...

Znakomity miesiąc w Twoim wykonaniu ) Przy okazji przypominam o moim wyzwaniu, dodałem wszystkie Twoje recenzje, ale generalnie proszę o dodawanie ich na odpowiedniej stronie u siebie ;) Pozdrawiam :)

Bacha85 pisze...

Gratuluję pięknych wyników :D

prosperiusz pisze...

Wyniki masz naprawdę super, ja przetrawiłem przez marzec jedynie 2 knigi psychoanalityczne :)))

Marta Kor - MK pisze...

mam troszkę wolnego czasu;)

Marta Kor - MK pisze...

wiem wiem - chcę jeśli można dodawać po każdym miesiącu grupowo książki bo inaczej się gubię;P

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

xxx

Marta Kor - MK pisze...

mało niestety mało;)

Marta Kor - MK pisze...

to może warto??

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;))

Marta Kor - MK pisze...

i warto go poznać!!

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

xxx

Sebastian Kukla pisze...

No problem; )

Marta Kor - MK pisze...

muszą mieć tą sama wielkość, a odległość między nimi możesz ustawić w htmlu posta na zasadzie marginesów

Marta Kor - MK pisze...

tak! proszę o to samo;)

Marta Kor - MK pisze...

choroba, kuracja więc czas jest;)

Marta Kor - MK pisze...

widzę i czytam;P

Marta Kor - MK pisze...

nie najgorszy;P

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

piękny xxx

Marta Kor - MK pisze...

uwielbiam je;p

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję Kochana Sis;**

Marta Kor - MK pisze...

no pewnie czas się brać, a u Ewy Książkówki jest teraz do wygrania!

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję i mnie się podoba;))

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje pięknie buziaki

Marta Kor - MK pisze...

;)

Skrawki Myśli pisze...

Świetny wynik, ciekawe lektury. Życzę równie udanego kwietnia :)

Marta Kor - MK pisze...

dziękuje!!

KulturkaMaialis pisze...

To był dla Ciebie naprawdę dobry miesiąc :)

Joanna - Niedopisanie pisze...

Skąd Ty bierzesz czas na czytanie tego wszystkiego? :)

Marta Kor - MK pisze...

mam dość elastyczną pracę, a teraz 2 miesiąc jestem na chorobowym, więc czasu jest więcej...poza tym dopóki się nie wykuruję nie mogę dźwigać i przemęczać się...wiec wiele czynności muszę sobie odpuścić...o zgrozo kocham ruch....później pewnie będzie tego mniej...;))

Marta Kor - MK pisze...

pewnie!

Joanna - Niedopisanie pisze...

Czasu na czytanie zazdroszczę, ale oczywiście życzę powrotu do zdrowia!

Anastazja pisze...

Piękny marzec, chociaż u Ciebie :) Ciekawi mnie Twoja opinia na temat książki od pani Ahern :)

monalisap pisze...

Ale różnorodnie i dobrze :) Bardzo dobre wyniki :)

Anna P. pisze...

Świetne wyniki :D 12 książek, jestem pod wrażeniem :D

Paulina Król pisze...

Przeczytałam 3 książki, które zrecenzowałaś, i mam ochotę jeszcze na Ketchuma (wiem, że słaby, ale i tak chcę) i Cobena, którego już daaaaawno nie czytałam. Wyniki mega świetne, choć wciąż obstaję przy swoim - życzę Ci tyle zdrowia, byś nie miała czasu na czytanie, o!

Ann RK pisze...

Standardowo, zwinęłabym Ci wszystkie książki gatunku kryminał/sensacja/thriller.

Dwojra (papierowa-komnata) pisze...

Rzeczywiście sporo tych książek. Nic, tylko gratulować pomyślnego miesiąca! To już niezliczone podsumowanie marca, jakie przyszło mi czytać i dochodzę do wniosków, że bloggerzy naprawdę lubią trzeci miesiąc roku - niemal dla wszystkich jest on pozytywny. Czekam zatem na te marcowe recenzje, które mają się niebawem ukazać.
Pozdrawiam kwietniowo!

Wiki pisze...

"Poza zasięgiem", "Czas zamykania" oraz "Skazańca" mam w planach ;)

booboo1535 pisze...

ooo zazdroszczę, ja przeczytałam w marcu tylko 4 książki :( Niestety nauka zajmuję mi większość czasu:(

Ryszawa pisze...

skoro tak mówisz, muszę koniecznie ją przeczytać :)

Katarzyna K pisze...

Ojejku, wynik nieziemski :)

booboo1535 pisze...

Zazdroszczę, ja przez naukę przeczytałam tylko 4 książki ; (