Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 18 kwietnia 2014

Różności na półce zabieganej MK...oraz kilka powodów do szczęścia;)

Witajcie moi drodzy! Ten tydzień zamiast mijać mi na przygotowaniach do świat - upływa na wizytach lekarskich, ale jak trzeba to trzeba. Dlatego ten pościk będzie dość krótki i konkretny. Chciałam się pochwalić nowymi różnościami na moich półkach i wypytać Was co czytaliście, co byście chcieli przeczytać...? Jeśli, którąś z tych książek przeczytaliście i stworzyliście recenzje proszę o linki w poście z chęcią o nich poczytam;) I błagam jeśli ktoś z Was zna sposób na wydłużenie dnia proszę o niego. Powrót do obowiązków służbowych po miesiącu nieobecności to koszmar - w domu nawet nie miałam czasu czytać, dopiero wczoraj  po 4 dniach zanurzyłam się w świecie fikcyjnym;) No nic pozdrawiam i ślę buziaki dla Was.

Rejestr Złoczyńców to moja nagroda za wyróżnienie w konkursie dla blogerów -  Zbrodni w Bibliotece.
Zawód Wiedźma z autografem i Okrutny Wiatr to prezenty od mojego brata z jego pobytu na Pyrkonie.
Sagę o Rubieżach, Lilith Czarny Księżyc, Kakrachan Tom I - to zakupy u Jarka.
Zachęcana przez Was do Cherezińskiej oraz Terakowskiej postanowiłam spróbować - zobaczymy co z tej przygody wyniknie;)
Potter oraz Książki Wybrane to zakupy w księgarni, które kosztowały mnie łącznie 18zł, więc korzystałam;P
Rook Mastertona już za mną - książka jest naprawdę dobra, a recenzja w przyszłym tygodniu.


Poza tym jestem ciekawa pozostałych pozycji:
Kiedyś Cię Odnajdę, 
Zło, 
Zaginiona Kartoteka.
Biały Ognień - bardzo lubię serię tych dwóch panów
Światło Cieni 
oraz Lśniące Dziewczyny, które zdecydowanie intrygują połączenie fantastyki i kryminału;) 
Na koniec chciałam wyrazić ogromną radość i szczęście z cudownego, wspaniałego i ogromnego prezentu, który udało mi się wygrać(!) na święta w konkursie u Książkówki na jej 3 urodziny bloga. ;DDDDDDDD Wszystkiego co najlepsze Kochana! 
Więcej nie przedłużam zostawiając Was ze zdjęciami i zmykam pobuszować po Waszym "światach".




Jeśli jesteś na mojej stronie/blogu pierwszy raz lub po raz pierwszy komentujesz zostaw namiary na swojego bloga/stronę, abym mogła Cię odnaleźć. Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Są one dla mnie cenne i na każde staram się odpowiadać.

65 komentarzy:

Damian pisze...

Śliczny Stosik, wiele pozycji chciałbym przeczytać.
Mam małe pytanie, mogłabyś zdradzić w jakiej ksiegarni kpiłaś ksiazki po tak okazyjnej cenie?

J. pisze...

Nie czytałam, więc tym bardziej czekam na Twoje wrażenia z lektury :). Miłego czytania.

martucha180 pisze...

Nie czytałam, ale też mam głód książek w sanatorium, a e-booki nie za bardzo mi idą. Na szczęście jutro wracam do domu, a tam na mnie czeka kilka różnych książek do recenzji. Jak ja się cieszę!
PS A ja do pracy wrócę po 1,5 roku! I się tego obawiam!

Marta Kor - MK pisze...

księgarnia w moim mieście nazywa się "Daniel" i to była chyba wyprzedaż magazynu;)

Marta Kor - MK pisze...

kurcze zdrowiej i wracaj;) do czytania! Ja mam dość specyficzną pracę i sporo dokumentacyjnie robię, więc mam teraz tony dokumentów;P ale lubię wyzwania!!

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję i pozdrawiam!

Skrawki Myśli pisze...

Niczego nie czytałam więc czekam na recenzje. U mnie tez praca papierkowa. I teraz staram się pracować na zapas, bo od wtorku będę przebywać na leczeniu w szpitalu. Muszę zabrać trochę lektur na tę okoliczność. Miłej lektury Marto. ps. jak znajdziesz sposób na wydłużenie doby to daj cynk ;)

MarcelinaCzyta pisze...

Czytałam tylko Harrego. Zazdroszczę Ci książki Doroty Terakowskiej, bo na pozycję tej autorki zapatruję się już jakiś czas. Czekam na recenzje! ;) Pozdrawiam, Marcelina

cyrysia pisze...

Masz wiele ciekawych książek. Osobiście czytałam i polecam ,,Kiedyś Cię Odnajdę''.
Niestety nie ma złotego środka na wydłużenie doby :))
Pozdrawiam!

ksiazkowka pisze...

Podziękowała wylewnie. ;D

Kasia Roszczenko pisze...

Czytałam cały cykl Cherezińskiej. Sagę Sigrun mam tylko po łepkach napisaną na blogu, bo to początek mojej drogi recenzenckiej. Ale podeślę Ci lin do autorki na moim blogu

http://zksiazkawdloni.blogspot.com/search/label/Cherezi%C5%84ska%20El%C5%BCbieta

Po Sigrun pokochałam autorkę i z niecierpliwością oczekiwałam na kolejne tytuły. Sigrun jest bardzo "delikatną" lekturą jak i główna bohaterka, Halderd to twarda kobieta i taka jest książka, Einar to już chrześcijanin, a ostatnia część wiele razy mnie zaskoczyła.

Po opiniach jakie zamieszczasz na blogu tak na 90% wydaje mi się, że cały cykl ci się spodoba.

Przyjemnej lektury.

Co do rozciągnięcia doby, to również szukam pomysłu i póki co nie mam pojęcia jak to zrobić.

Moja kraina wieczności pisze...

Świetny stosik. Widzę, że się pokusiłaś na Harrego. Zazdroszczę Ci "Sagi o Rubieżach", słyszałam same pozytywne opinie na ten temat :)

Piotr Wysocki pisze...

Ja jakiś czas temu dostałem kilkanaście tytułów z serii książki wybrane w prezencie ;-) Są to niestety wersje skrócone, ale w ramach sprawdzenia, czy jakiś pisarz nam "leży" sprawdzają się idealnie :-)

Miłośniczka Książek pisze...

Ileż cudności widzę :D
Czytałam jedynie książkę Mastertona, całe wieki temu, jeszcze w starym wydaniu od Albatrosa (bodajże). Recenzji niestety na blogu nie mam, by Ci linkiem podrzucić, ale książka mi się podobała :) Kolejne części serii również :)

Marta pisze...

Aleś się obłowiła! Szczęka w dół :)

Marta Kor - MK pisze...

widzisz to jest miłość;D

Marta Kor - MK pisze...

to świetnie i mi się podobały;)

Marta Kor - MK pisze...

To świetnie! Osobiście zainteresował mnie ten cykl ponieważ nie do końca interesuje mnie ten z wątkiem polskim,,,ale zobaczymy może i ja się zakocham, a do recenzji na pewno zerknę;))

Marta Kor - MK pisze...

zdrówka i wszystkiego co najlepsze Kochana! będę trzymać kciuki;)

Marta Kor - MK pisze...

Sama jestem jej ciekawa, a Harrego i ja czytałam, ale niestety na własność mam tylko dwie późniejsze części;)

Marta Kor - MK pisze...

odrobinkę;PP

ksiazkowka pisze...

W sensie, ja podziękowałam za życzenia. :)

Marta Kor - MK pisze...

aaa to proszę;P

minika1975 pisze...

Właśnie czytam sagę mam bardzo mieszane uczucia ale od połowy zaczyna być ciekawie. Być może tłumaczenie zawiodło. Książka nie płynie a się rwie ( początek).

prosperiusz pisze...

Te moje fajnie się naprawdę u Ciebie prezentują. Marto! Wesołych Świąt!

Kiti pisze...

Miłej lektury życzę. Też ostatnio jakoś nie mam czasu na czytanie.

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Cud, miód i orzeszki te Twoje książkowe nabytki :D
Jak wiesz, Cherezińska mam za sobą prawie w całości, a Północną Drogę to już dawno, dawno temu przeczytałam. Tu masz link do krótkie postu o niej: http://zapiskispodpoduszki.blogspot.no/2013/03/ponocna-droga.html. "Zawód wiedźma" (zazdroszczę tego autografu!) to początek mojej przygody z Gromyko i jej wiedźmą Wolhą (a tu link do wpisu: cz. 1 http://zapiskispodpoduszki.blogspot.no/2014/02/zawod-wiedzma-czesc-1.html i cz.2 http://zapiskispodpoduszki.blogspot.no/2014/02/zawod-wiedzma-czesc-2.html - choć i tak pewnie czytałaś moja pisaninę ;)).
Odpoczywaj! Ja wiem, że to koszmar wracać do pracy po długiej nieobecności, ale Ty musisz odpoczywać! I oby lekarze mieli Ci do przekazania tylko dobre wieści :)

Beti G. pisze...

Mi też idzie kiepsko w tym miesiącu, za mną dopiero 2 tytuły. No, ale tak to już jest, wydaje mi się, że zimowa pora jest lepsza na lekturę :) Ale stos ho ho, gratuluję wygranej :) Czytałam tylko Pottera, tak więc niestety nic nowego tu nie wniosę, ale życzę Ci radosnych, wspaniałych Świąt i czasu na lekturę:) buziaki:*

awiola pisze...

Gratuluję wygranej u Książkówki. Piękne zdobycze ;)

Marta Kor - MK pisze...

O Gromyko czytałam, a Cherezińską na pewno zerknę bo nie pamiętam! dziękuję Kochana!

KulturkaMaialis pisze...

Niczego jeszcze nie czytałam, więc czekam na Twoje opinie :)

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Sposób na wydłużenie dnia? Prowadziłam szeroko zakrojone badania w tym temacie. Lata eksperymentów wskazują jednoznacznie - sposobu nie ma;);):) Gdyby Twój research był bardziej owocny, daj znać;)
Terakowską czytałam, ale nie tę książkę. Cherezińską sama chętnie bym poznała, więc będę czytać na Twoją recenzję. Potter za mną w całości, ale tu trudno coś odkrywczego powiedzieć. No i zostaje Dębski, chyba mam coś na półce i w długiej kolejce do czytania:) Reszta trochę mniej w moim klimacie, ale ciekawa jestem co tam odkryjesz:) Pozdrawiam serdecznie, Małgośka

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

*nie czytać na recenzję tylko czyhać;)

Katarzyna Meres pisze...

Nie czytałam żadnej książki :) A jak wydłużyć dobę... nie wiem, jak ktoś się dowie, to niech da znać, bo mnie też by się przydało :D

Marta Kor - MK pisze...

super!

Marta Kor - MK pisze...

a jak ta inna książka Terakowskiej??

Anna P. pisze...

O rany, ile książek, Ty szczęściaro :D Gratulacje wygranych, prezentów itd. :D Czytałam tylko Harrego, więc nie podeślę Ci linków, ale z chęcią przeczytam Twoje recenzje jak już książki się przeczytają :D
Jedyny sposób to chyba mniej snu, ale, gdy ja chciałam się przerzucić na 6h, bo normalnie śpię 7 i pół, źle się to skończyło, bo chodziłam jak zombie, więc nie polecam i wychodzi na to, że sposobu nie ma, niestety, bo mi też czas przecieka przez palce :(
No ale wesołych świąt i kolejnych prezentów Ci życzę, a i mokrego dyngusa, żeby tradycji stało się zadość! :D

monalisap pisze...

Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę chwili wytchnienia i odpoczynku na święta, zdrówka :)

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

"Poczwarka" bardzo dobra, "Ono" ciut słabsze moim zdaniem, "Tam, gdzie spadają anioły" ładne:)

nieidentyczna . pisze...

I dla mnie doba ma za mało godzin :)
Gratuluje nowych nabytków. Prezentują się imponująco.

Marta Kor - MK pisze...

super! dzięki!

Katarzyna K pisze...

Tyyyle książek, ale żadnej nie znam i nie czytałam :(

madziusia pisze...

O tak, 24h to zdecydowanie za mało:P Życzę miłej lektury i czekam na recenzje:)

monweg pisze...

Ja także chciałabym żeby doba była dłuższa (72 godziny byłyby w sam raz). Stosiki imponujące.

Ryszawa pisze...

ach jakże bym chciała dorwać się do tych książek ;)

Marcin pisze...

Jestem pierwszy raz na blogu :) i nie ostatni pewnie... napisałem już jeden sposób na wydłużenie doby na fb. skąd trafiłem tu i trochę się rozczarowałem ;) wszyscy piszą, że nie ma takich sposobów... i to ludzie, którzy mają wyobraźnie... no więc podaje drugi: Po przyjściu z pracy co dwie godziny cofamy zegar o godzinę do tyłu. Kiedy wybije północ sprawdzamy rzeczywistą godzinę, przestawiamy zegarek i szybko śpimy... Sposób można stosować co trzecią dobę- by zachować zdrowie... I jeszcze link do bloga mojej żony, której powieść 52 tygodnie wyjdzie w lipcu w wydawnictwie NK http://historiarzeczymalych.blogspot.com/ Kto ma ochotę na trochę prozy zapraszam Pozdrawiam serdecznie

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Tak, "Poczwarkę" czytałam i też ci ją polecam.

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

Jedyny sprawdzony sposób jaki znam na wydłużenie dnia, to skrócenie sobie nocy :D Ale nie wiem, czy o to Ci chodziło haha :) Zdrowia życzę, bo najważniejsze... :)

Ann RK pisze...

Żadnej z tych książek nie czytałam.


A co do wydłużania dnia, to sposób Miqaisonfire również jest jedynym jaki znam i ten właśnie stosuję.

Pokój pełen książek pisze...

Marzy mi się "Biały ogień" - uwielbiam książki Prestona i Childa :) jeszcze trochę i cały cykl o Pendergaście będę miała przeczytany. I wiem, że kiedyś z przyjemnością do tych książek wrócę. "Lśniące dziewczyny" zapowiadają się interesująco, ciekawa jestem, jak się udało połączenie thrillera z fantastyką :)

Marta Kor - MK pisze...

super!

Marta Kor - MK pisze...

chyba jak każdemu;P

Marta Kor - MK pisze...

ze snem już próbowałam;P i mam podobnie jak ty choć ostatnio jest coraz lepiej - człowiek do wszystkiego się przyzwyczai;P pozdrawiam ciepło

Marta Kor - MK pisze...

xxx

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;) pozdrawiam

Marta Kor - MK pisze...

to będziemy szukać razem!

Marta Kor - MK pisze...

to chyba najwyższy czas poznać!

Marta Kor - MK pisze...

tak to mało! ;)

Marta Kor - MK pisze...

tak 72 h były by super tylko teraz żeby snu i czasu na pracę nie przybywało;P

Marta Kor - MK pisze...

;))

Marta Kor - MK pisze...

tak i ja ten sposób stosuję, ale nadal mi mało;P

Marta Kor - MK pisze...

sposób zdecydowanie do przemyślenia! I jeśli szef mi głowy nie urwie to czemu nie;P pozdrawiam

Marta Kor - MK pisze...

to tak jak i ja;P a co do książek to eksperymenty - zobaczymy co z nich powstanie;))

Marta Kor - MK pisze...

i mnie to ciekawi, a co do Panów P. i C. to także bardzo ich lubię i mam dość sporą kolekcję;) pozdrawiam

Anna P. pisze...

Przyzwyczajenie swoją drogą, ale podobno spanie poniżej 6/7 godzin, bardzo źle wpływa na organizm i może dać o sobie znać w późniejszym życiu, więc może lepiej nie ryzykować :D