Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyniki konkursu Zgarnij książkę z półki miesiąc marzec 2014

Witajcie! Odpowiedzi jakie udzieliliście na pytanie zadane w konkursu były rewelacyjne. W tym miesiącu wygrywają:


"Cień wiatru"

oraz 

"Mściciel" Marka Billinghama

Jako dodatek do książek otrzymacie zakładkę książki  ARCANUS ARCTICA, o której niedługo na blogu poczytacie. 

czekam na odpowiedź na wysłany email;) Książki wyślę jak tylko będę mogła ruszyć się z domu.

Chciałam także zaznaczyć, iż teraz będę robić Wam takie niespodzianki i jeśli będzie jakaś okazja lub np. moje możliwości na to pozwolą to będę losować więcej niż 1 osobę. Ponadto osoby, które do mnie zaglądają prędzej czy później zostaną wynagrodzone czy to w konkursie comiesięcznym, konkursie okazjonalnym czy przy okazji wyzwań i nagród z nimi związanych, dlatego się i nie bójcie.
Na koniec zapraszam na kolejny miesiąc z Konkursem: Zgarnij książkę z półki dodałam kilka nowych książek i niedługo post z kolejną odsłoną zostanie opublikowany - muszę tylko odzyskać aparat;)

Prosiłabym także o zgłaszanie, które z recenzowanych przez mnie książek Was interesują - możliwe, iż dołączą do nagród.


Dodatkowo zapraszam na wczorajszą recenzję Lasów w Płomieniach Nory Roberts




       

Jeśli jesteś na mojej stronie/blogu pierwszy raz lub po raz pierwszy komentujesz zostaw namiary na swojego bloga/stronę, abym mogła Cię odnaleźć. Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Są one dla mnie cenne i na każde staram się odpowiadać.

27 komentarzy:

ksiazkowka pisze...

Basia, Ty szczęściaro! :) Gratulacje dla dwójki zwycięzców. :)

Cyrysia pisze...

Gratuluje Wam serdecznie!!!!

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Gratulacje Kochani! :D Szczęściarze :D

maribel pisze...

Gratuluję ;)
Szkoda,że mi się nie udało, może następnym razem :P

Ola C pisze...

Gratulacje :)

Marta Kor - MK pisze...

na pewno;)

Anna P. pisze...

Gratulacje :D

Natalia Z pisze...

Gratulacje ;]

mojedamskiemysli pisze...

Gratulacje ! :)

Kiti pisze...

Gratuluję.

Wiki pisze...

Gratulacje :)

Doomisia♥ pisze...

Kurczaczek ! A tak pamiętałam, pamiętałam, żeby się zgłosić i zapomniałam :D No nic, spróbuję szczęścia w kwietniu, a zwycięzcom gratuluję :D

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dziękjuję :))) xxxxx

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

A jak! :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Dziękjuję :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Dziękjuję xx

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Dziękjuję :)))

Patrycja Kiełczykowska pisze...

Hej ;)
Gratulacje dla zwycięzców! :)
Jestem tutaj pierwszy raz będę tu jeszcze zaglądać ;D
Przy okazji zostawiam namiary na bloga (szczególnie skoro prosisz ;D): www.ksiazki-patiopei.blogspot.com
No i zapraszam do mojego konkursu ;3

Melania K. pisze...

Gratulacje :)

KulturkaMaialis pisze...

Gratuluje wygranej :)

mamajagi pisze...

Gratulacje dla zwyciezcow!!!:)

Ryszawa pisze...

gratulacje :)

Marta Kor - MK pisze...

próbuj bo są Lasy w płomieniach;D

Marta Kor - MK pisze...

zerknę na pewno i zapraszam do zabawy, wyzwań i konkursów oraz oczywiście po recenzje

Marta Kor - MK pisze...

xxxxx

Marta Kor - MK pisze...

na pewno Ci się uda w końcu;)

Marta Kor - MK pisze...

tak tak!