Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 2 maja 2014

Wyniki konkursu Zgarnij książkę z półki - miesiąc kwiecień 2014

Witajcie! Zabiegana i zapracowana przekażę Wam wyniki tej odsłony konkursu oraz zapraszam jednocześnie na kolejny edycję - specjalną ze względu na czas w jakim się odbędzie. W miesiącu kwietniu wygrywają dwie osoby - w maju będą to minimum 4 osoby, a dlaczego dowiecie jeszcze dziś;) 
Nie przedłużając wygrywają:


Anna P. 
"Obsesja"

oraz 

Wiki
"Trup z Nottingham"

Dziewczyny poza książkami otrzymacie także po dwie zakładki, na które możecie zerknąć poniżej;)

A resztę zapraszam do kolejnej odsłony konkursu (nagrody poniżej) - dołożyłam kilka książek, które zdecydowanie powinny Wam się spodobać! Poza tym konkurs będzie miał odrobinę inne zasady!! Pozdrawiam ciepło!



10 komentarzy:

Oxfordka pisze...

Gratulacje :) no to ja czekam na te nowe zasady :) ciekawe co tam wymyśliłaś! :)

Kiti pisze...

Gratuluję.

Agnieszka Em pisze...

Moje gratulacje ;)

Kasia Roszczenko pisze...

Gratulacje!!!

Beti G. pisze...

Gratulacje dziewczyny :)

Anna P. pisze...

Nawet nie wiesz jak się cieszę, adres już wysłany :D Uwielbiam dostać książki, jesteś kochana i jeszcze takie piękne zakładki do mojej kolekcji :*

A przy okazji, podwójne wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin i tych blogowych, mam nadzieję, że będziesz z nami jak najdłużej :D

Ola C pisze...

Gratulacje ;)

nieidentyczna . pisze...

Gratuluję!

mojedamskiemysli pisze...

Gratulacje !

Wiki pisze...

Dzięki, ale się cieszę :)

Okładki "Arcanus Arctica" mam, więc zostaw sobie może na inny konkurs ;)