Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

sobota, 7 czerwca 2014

Podsumowanie miesiąca maja 2014


Maj to miesiąc urodzinowy - zarówno bloga i mój. Sporo się w nim działo - zarówno czytelniczo jak i blogowo. Poza tym życie daje Nam sporo w kość, ale jeśli podniesiemy się za każdym razem - osiągniemy sukces. W tym miesiącu przeczytałam całkiem sporo książek - zbiór, ich recenzji macie poniżej - wystarczy kliknąć w okładkę. Dziękuję wszystkim bardzo za odwiedziny i będąc całkowicie szczerą przyznam, iż blog rozrósł się do takich rozmiarów, iż nie jestem w stanie odwiedzić każdego z Was, ale do moich stałych bywalców i na ulubione blogi zawsze w końcu trafiam. Uwielbiam nie tylko książki, ale i czytać o nich, dzielić się tą pasją.
Na blogu znajdziecie nowy dział Luźne Pogaduchy - do którego zapraszam wszystkich chętnych. Dzięki majowej odsłonie Zgarnij książkę z półki otrzymacie za jakiś czas wywiad ze mną w roli głównej. Ponadto postanowiłam wznowić dział Jak to zrobić?- Pomocnik blogera oraz dodałam trochę twórczości własnej - wiersze na blogu - chętnych zapraszam do lektury;)
Wracając do książek, czyli tej wielkiej miłości, poznane przez mnie lektury nie zawiodły mnie w ogóle! Znajdziecie tutaj naprawdę sporo fantastyki, kryminału i sensacji pod wieloma postaciami. Najbardziej pochłonęły mnie pozycje: CEO Slayer, Biały Ogień oraz Pochłaniacz. 



FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:




 KRYMINAŁ, SENSACJA, THRILLER:




PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W CZERWCU:

Na koniec kwiatek z wyszukiwarki, który mnie rozwalił;P 




AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:





ZAPRASZAM GORĄCO DO ZABAWY! Zapisywać się możecie cały czas!

Nagrody do zdobycia w Zgarnij książkę z półki w miesiącu czerwcu 2014 roku


               


37 komentarzy:

Andra D pisze...

Wywiad z Tobą to musi być coś fantastycznego :)

Anastazja pisze...

Udany miesiąc :)

Wiktoria M pisze...

Świetne wyniki! Ja niestety żadnej z tych książek nie czytałam.

Marta Kor - MK pisze...

jest w trakcie tworzenia - 7 stron pytań w wordzie i chyba go podzielę;P

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

to trzeba poczytać!

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Hasło z wyszukiwarki wzruszające;) Czekam z niecierpliwością na wywiad:)

Miłośniczka Książek pisze...

Hmm z przeczytanych przez Ciebie książek sięgnęłabym ewentualnie po "Lśniące dziewczyny" i "Zło". Życzę owocnego czytelniczo czerwca :)

Andra D pisze...

To zdecydowanie warto czekać :)

Anna P. pisze...

Czytałam Twoją recenzję "Lśniących dziewczyn" i kurcze strasznie mi się spodobała, ale w mojej bibliotece ślad po niej zaginął, może w końcu ktoś ją odda :/ Maj, na prawdę owocny miesiąc, u mnie nieco gorzej, ale i tak byłam zadowolona, bo najważniejsze jest przecież czytanie dla przyjemności :D
A tak poza tematem, to zapraszam do mnie na konkurs, gdybyś tylko miała ochotę :D

martucha180 pisze...

Mnie intrygują te sensacyjne powieści!

nieidentyczna . pisze...

Wow, miesiąc naprawdę dobry dla Ciebie. Taki obfity! Oby tak dalej.

Ann RK pisze...

Jestem w połowie "Pochłaniacza", a tymczasem czekam na Twoją recenzję "Martwego popołudnia". :)

Cyrysia pisze...

Lubię twoje podsumowania. Są takie niebanalne i fajnie zaprezentowane )

Madzia pisze...

Chciałabym przeczytać książkę K.Bondy, ale nie wiem kiedy to nastąpi ; )

Katarzyna Meres pisze...

Ale dużo książek przeczytałaś, imponujący wynik :)) Oby czerwiec był owocniejszy :)

Basia Pelc - Czytelnia pisze...

Wspaniałe wyniki słonko xx

mojedamskiemysli pisze...

Jestem ciekawa Kolekcjonera jak ta ksiazka wypadła w Twojej ocenie.
A przeczytałabym na pewno Pochłaniacza oczywiście :)

Beti G. pisze...

Gratulacje :))))) czekam na recenzję Bosackiej :)

Kiti pisze...

Gratuluję, świetnie Ci poszło.

Agnieszka T pisze...

Gratuluję

awiola pisze...

Świetne wyniki. Wielkie gratulacje :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Super rezultat :)

Marta Kor - MK pisze...

zapraszam w takim razie do Zgarnij książkę z półki...Lśniące są do wygrania;)

Marta Kor - MK pisze...

zerknę w wolnej chwili;)

Marta Kor - MK pisze...

będzie w kilku częściach i pierwsza już w przyszłym tygodniu;)

Marta Kor - MK pisze...

haha...no tak zgadzam się;)

Marta Kor - MK pisze...

już w poniedziałek Aniu;)

Marta Kor - MK pisze...

Kolekcjoner;) wypada ciekawie, więcej później;D

Ann RK pisze...

Git. :D

Marta Kor - MK pisze...

trochę siedziało;)

Marta Kor - MK pisze...

o, a które?? ;)

Marta Kor - MK pisze...

już niedługo;))

Marta Kor - MK pisze...

dziekuję!

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

dzięki ;*

Marta Kor - MK pisze...

;)))