Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 17 czerwca 2014

Wiem co kupuję! Poradnik Konsumenta - Kasia Bosacka

GW Publicat SA>>
Autorki, a właściwie współautorki tej publikacji nie muszę chyba nikomu przedstawiać, prawda? Znana prowadząca Kasia Bosacka z programu stacji TVN Style, zamiast tym razem przestrzegać Nas przed błędami i pomagać przy zakupach żywności, postanowiła zwrócić Naszą uwagę na odwieczny problem zakupów sprzętu i chemii gospodarstwa domowego, kosmetyków oraz ubrań. Niniejsza publikacja to zbór rad, które pomogą Nam bardziej spersonalizować sprzęt, chemie, kosmetyki i ubrania, które chcemy zakupić. Jeśli nie wiecie jakie noże czy patelnie wybrać - to w tej publikacji dowiecie się sporo o ich rodzajach i porady dotyczące ich zakupu oraz użytkowania, ponadto książka ukaże plusy i minusy takich produktów jak materace, poduszki, żarówki, leki przeciwbólowe czy pasty do zębów. Dowiecie się także czy i dlaczego polskie proszki różnią się od niemieckich?
Wiem co kupuję! Poradnik konsumenta to książka, którą dość ciężko mi ocenić, ponieważ w rzeczywistości otrzymałam to czego się spodziewałam. Masę rad, ciekawostek i niezbędnych informacji dla potencjalnego konsumenta. Zadziwiły mnie np. informacje dotyczące tzw. nadużyć jak napis "soft like cotton" na wkładkach higienicznych, który (patrząc na to logicznie) nie musi oznaczać, iż są one zrobione z bawełny. Wiele elementów tej publikacji po prostu razi swoją prostota, jednak z niektórych rzeczy zdałam sobie sprawę dopiero po ich przeczytaniu. Poza tym książeczka jest fajnie wydana - jest przyjemna dla oka. Bardzo lubię program Pani Kasi i uważam, że potrzebujemy więcej takich "poradników" w telewizji, aby ograniczyć zakupoholizm i robić zakupy z głową. Ze względu na wachlarz rad oraz sporą ilość opisywanych elementów poradnik ten może służyć latami. Cena na stronie wydawnictwa, także zadowala, to około 19zł. Po więcej odsyłam do publikacji i poniższego filmu. Wiem co kupuję! Poradnik konsumenta to bardzo fajna pozycja dla osób startujących od zera i chcących wybierać odpowiednie produkty, kupujących mieszkanie czy Pań domu.

21 komentarzy:

Ania pisze...

Program lubię, ale na samą książkę chyba się nie skuszę ;)

martucha180 pisze...

Ja podobnie jak Ania, program lubię, ale na zakup książki raczej się nie skusze, chyba że będzie dostępna w bibliotece.

Kasia Roszczenko pisze...

Uwielbiam Bosacką, ale chyba lepiej by mi było obejrzeć film niż czytać książkę.

nieidentyczna . pisze...

Rzeczywiście rady mogą być ciekawe i przydatne, jednak wolałabym je obejrzeć/usłyszeć niż o nich poczytać. Zresztą nie przepadam za poradnikami...

Margoo pisze...

Bardzo lubię jej program:) Z chęcią weszłabym w posiadanie książki. Wtedy mogłabym sięgnąć po różne porady, kiedy tylko miałabym na to ochotę:)

KulturkaMaialis pisze...

Bardzo lubię ten program, więc zastanowię się nad lekturą tej książki ;)

Melania K. pisze...

Oglądałam kiedyś kilka programów "Wiem co jem" bardzo mi się podobały, na tę książkę z przyjemnością się skuszę :)

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Lubię programy tej pani, ale raczej nie jestem targetem tej książeczki ;) Wydaje mi się idealnie zbędna (dla mnie zbędna), ale na pewno znajdzie odbiorców :)

Katarzyna Meres pisze...

Książka tematycznie ciekawa, jednak nie przepadam za poradnikami. Oglądałam za to "Wiem co jem" i chyba wolę takie tematy w takiej formie :)

Agnieszka Dorsz pisze...

Polecam ci także WIEM , CO JEM. Relacyjna. A tymczasem będę na tę polować, gdyż jeszcze nie czytałam.

Cyrysia pisze...

Nic na to nie poradzę, ale nie trawię poradników.

Agnieszka Em pisze...

Podoba mi się to w jaki Pani Kasia przekazuje swoje inf.- robi to często w zabawny sposób, więc naprawdę chce się oglądać jej program, plus oczywiście to, że jej wskazówki są naprawdę bardzo przydatne.

malutkaska7 pisze...

Rzadko oglądam ten program, za to książkę chętnie przeczytam. :)

maribel pisze...

Uwielbiam program pani Kasi. Nie wiedziałam, że powstała taka książka, więc mimo iż nie znoszę poradników, po ten chętnie bym sięgnęła.

Kiti pisze...

Jak za taką cenę to warto się skusić.

monalisap pisze...

Ciekawe czy coś by mi się z tej pozycji przydało. Fakt nieraz się kupuje dla samego kupowania, ale coraz rzadziej mi się to zdarza.

aaagusiek pisze...

Wydaje mi się, że jako ktoś, kto ma słabość do zakupów powinnam zasięgnąć tych rad :) jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale z pewnością tu wrócę. Zapraszam też do mnie: informator-czytelniczy.blogspot.com

ksiazkowka pisze...

Program, który ta pani prowadzi naturalnie kojarzę, ale do książki mnie absolutnie nie ciągnie. :)

Magda Saska-Radwan pisze...

Chętnie zaopatrzyłabym się w tą pozycję :)

Beata P. pisze...

Nie przepadam za programem pani Kasi (a raczej za jego formułą i sposobem jego prowadzenia) ale przedstawione w nim informacje są bardzo cenne i przydatne. Podejrzewam, że podobnie będzie z tą książką - zwróci uwagę na różne rzeczy, których na co dzień się nie zauważa. A w końcu dobrze byłoby wiedzieć, co kupujemy;)

Winston Wolf pisze...

zarówno książka jak i program TV maja swoje zalety - ja osobiście wolałbym książkę ze względu na dokładniejsze opisy danych produktów