Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie 06/2014 oraz wyniki konkursu Zgarnij książkę z półki - 06/2014


Czerwiec był dla mnie łaskawy pod względem czytelniczym, ze zdrowiem i czasem było już różnie - jestem teraz w trakcie kuracji i jeżdżę często na zabiegi i wizyty, dlatego brakuje mi tego czasu na drobne przyjemności, blogowania, ale staram się raz w tygodniu usiąść i poodwiedzać Was. Poza tym znowu muszę być na ścisłej diecie, więc rozpoczęłam wymyślać i wyszukiwać nowe przepisy. Zrobiłam tradycyjne meksykańskie chili czy tortillę z sałatą, kurczakiem i śliwką na ciepło - czy chcielibyście poznać te przepisy? Ponadto nowy dział Luźne Pogaduchy rozwija się, a dział Jak to zrobić?- Pomocnik blogera zyskał kolejny wpis. Poniżej znajdziecie obrazkowy spis opublikowanych opinii oraz test czytnika e-booków - zapraszam wystarczy kliknąć. Najbardziej pochłonęły mnie pozycje: Najdłuższa podróż, Brat krwi, Samemu bogu chwała. 

Zapraszam także do wyzwań i konkursu Zgarnij książkę z półki. Nowa odsłona około 2 lipca, a dziś dowiecie się kto wygrał w odsłonie czerwcowej. Wytypowałam 3 osoby, proszę, aby odpowiedziały na moje e-maile. Jeśli ich nie otrzymały - proszę o kontakt. Przegrani niech się nie smucą - kolejna odsłona, kolejna szansa. I nadal to Wy zadajecie pytania - ja tylko wymyślam temat przewodni. Ilość pytań w majowej odsłonie przerosła moje możliwości, dlatego nadal tworzę posty na ten temat, więc proszę o cierpliwość. Postanowiłam, iż będę wybierać różne - te powtarzające się po prostu ominę, gdyż zanudziłabym Was ilością;P
Nie przedłużając w miesiącu czerwcu wygrywają:

Ann RK - Ręka
Paulina Król - Szczęśliwa ziemia
Pamela  - Lśniące dziewczyny

 Zapraszam do dalszej zabawy - w tym miesiącu dokładam kolejne pozycje. Wypatrujcie posta.

FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:

  

OBYCZAJOWE, ROMANSE: 

 
 KRYMINAŁ, SENSACJA, THRILLER:


 

LITERATURA FAKTU, PORADNIKI:



OPINIA - TEST CZYTNIKA MANTA



PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W LIPCU:



 LUŹNE POGADUCHY:


Na koniec stosiki - jeden recenzencki, drugi zakup własny. Jestem niebywale ciekawa każdej z tych pozycji. Książkę o Lovecrafcie kupiłam w empiku na wyprzedaży za 10 zł,  a Aleja samobójców to po prostu książka, której jestem ciekawa. 



AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:

41 komentarzy:

Doomisia♥ pisze...

gratuluję dziewczynom ;D

Marta pisze...

Trochę się tego nazbierało :) zdrowiej szybko :)

Cyrysia pisze...

Gratuluje dziewczynom. Statystyki jak zwykle znakomite.

Kasia Roszczenko pisze...

Gratulacje!!! Zdrówka ci Kochana życzę i trzymam kciuki :)

Kiti pisze...

Gratuluję.

Miłośniczka Książek pisze...

Ciekawe podsumowanie :) A i zdobycze zacne :) Życzę owocnego lipca :D

Agnieszka T pisze...

Gratuluję, a stosik cudny

Moja kraina wieczności pisze...

Gratulacje :)

Agnieszka Em pisze...

Gratuluję, a stosik bardzo ciekawy. Pozdrawiam!

madziusia pisze...

Życzę więcej czasu na czytanie :)

nieidentyczna . pisze...

Gratuluję i wyników, i nowych nabytków. Czekam na recenzję "Alei samobójców" - i mnie ta książka intryguje.

mojedamskiemysli pisze...

Gratuluję wygranym !
Interesujący stosik do przeczytania.

Życzę powrotu do zdrowia!

gosc pisze...

Zapraszam serdecznie na mojego bloga, w którym analizuję podobieństwa i różnice między książką a filmem :) Dopiero zaczynam, także proszę o wyrozumiałość.

http://ksiazkakontrafilm.blogspot.com/

Wiki pisze...

Gratulacje :)

Magda Saska-Radwan pisze...

Ciesze się, że podobała Ci się Najdłuższa podróż, bo właśnie się na nią szykuję ;)

Paulina Król pisze...

Dziękuję!!!! <3

Melania K. pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom :) Bardzo ciekawe stosiki - miłego czytania.

Ann RK pisze...

Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! <3

Anastazja pisze...

Gratuluję!

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

;* dziękuję

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

;**

Marta Kor - MK pisze...

;*

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

;D

Marta Kor - MK pisze...

;)

Marta Kor - MK pisze...

thx ;*

Marta Kor - MK pisze...

i ja sobie i innym tego życzę;)

Marta Kor - MK pisze...

właśnie jestem jej ciekawa i jeśli czegoś nie pokręciłam to był film...??

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

nie ma za co;)

Marta Kor - MK pisze...

:))

Marta Kor - MK pisze...

super! czekam na wrażenia!

Marta Kor - MK pisze...

<3 nie ma za co;)

Marta Kor - MK pisze...

;))))

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję ;))

Marta Kor - MK pisze...

to super! pomyślę o tym;)

ksiazkowka pisze...

To ja czekam na przepis na meksykańskie chili.

Małgorzata Zaczytana pisze...

Zwyciężczyniom gratuluję :) Na przepis czekam, zdrówka życzę, a stosików zazdroszczę :)

Katarzyna Meres pisze...

Gratuluję wyników i zwyciężczyniom również :)
Co do zdrowia - trzymaj się i nie daj się! Jeśli Cię to pocieszy, ja także zaczęłam gonitwę po lekarzach. U mnie to się nigdy nie skończy...