Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 23 lipca 2014

Przypomnienie o konkursie


Moi Drodzy post o Czasie Zapłaty pisze się, a przy okazji przypominam Wam o trwającym konkursie - rozdawajce Zgarnij książkę z półki i namawiam do brania w nim udziału;) Nagrody są świetne, a w konkursie to wy zadajecie mi pytania. Szczegóły po kliknięciu w zdjęcie lub tutaj>>
Na koniec mogę Wam zdradzić, iż w sierpniowej odsłonie znajdą się na pewno powieści:

Zapraszam do zabawy!

Piosenka na dziś: 

                     
                        

4 komentarze:

Kiti pisze...

Już się zgłosiłam, świetny konkurs;)

Marta Kor - MK pisze...

super! siostrę tez zaproś;))

Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

O, to i ja się zgłoszę :)

Daria Paroń pisze...

Te konkursy są świetne <3 Zgłosiłam się :))