Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

wtorek, 22 lipca 2014

Wyniki konkursu - Zgarnij dwa egzemplarze książki U progu zagłady oraz kilka zapowiedzi i stosików blogowych

Witajcie nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu, w którym były do wygrania dwa egzemplarze powieści: U progu zagłady - recenzja powieści>> Wydawnictwa Znak
Prawidłową odpowiedzią na pytanie była oczywiście piosenka:



Zapraszam do jej wysłuchania.

Nie przedłużając zwycięzcami są: 
ArmAlKo Lit
oraz
Awiola

Gratuluję Wam serdecznie i czekam na odpowiedzi dotyczące adresów do wysyłki. Jednocześnie proszę o informację, gdy książki do Was dotrą, gdyż wysyła je Wydawnictwo. 
Osoby, które nie wygrały mają jeszcze szansę na egzemplarz tej powieści - będzie on do wygrania w sierpniowym konkursie Zgarnij książkę z półki>>

Na koniec kilka ogłoszeń parafialnych;)

Jak widzicie dodałam kilka widgetów na blogu. W razie pytań lub jakichkolwiek spraw związanych z blogiem, konkursami, wyzwaniami proszę Was o kontakt e-mailowy lub poprzez dodany chat;) 

Jestem ciekawa o czym chcielibyście, aby były kolejne posty z serii Jak to zrobić? - Pomocnik blogera>>?? Czy może mam Wam zaprezentować instrukcję tworzenia takiego chatu, a może mam Wam napisać jak stworzyć pokaz slajdów z obrazków, które Was interesują - jak to zrobiłam w widgecie: Następne na blogu? Czekam na Wasze propozycje. 

Poza tym założyłam kilka nowych kont w różnych społecznościach:

  • fanpage'u obu blogów
  • twitter
  • google+
  • portalu Lubimy Czytać
  • nakanapie.pl
  • bloglovin
  • Czytamy Fantastykę i Kryminał
  • linki do obserwacji blogów na Zblogowani: 



  • Kończąc chciałam Wam zaprezentować moje najbliższe plany czytelnicze oraz książki, które w najbliższym czasie ukażą się na blogu. 

    Książki w kolejce do czytania - najbliższe plany:
    http://lubimyczytac.pl/profil/239894/mkczytuje

    Książki, o których poczytacie w najbliższym czasie: 
    http://lubimyczytac.pl/profil/239894/mkczytuje

    Znaleźliście coś dla siebie? 

    Pozdrawiam Was ciepło i proszę o wyrozumiałość, gdyż w ciągu tych dwóch tygodni nawet 4 dni nie byłam w domu - lekarze przeplatają mi się z wyjazdami służbowymi i po prostu mam utrudniony dostęp do internetu. Myślę, że przyszły tydzień da mi możliwość nadrobienia zaległości. I choć nie komentuje to zaglądam do Was przez linki z FB. ;) 

                                    

    26 komentarzy:

    Kiti pisze...

    Arisjański fiolet czytałam, jestem ciekawa Płaczu wilka. Za Drzewo migdałowe się wymienię, jestem ciekawa, jak mi się spodoba.
    Ja nie mam aż tylu kot, nie ogarnęłabym:)
    Gratuluję zwycięzcom.
    Odnośnie wpisów pisz o tym, na co masz ochotę. Zawsze coś może się przydać:)

    Marta Kor - MK pisze...

    jak przeczytam Drzewo i będę chciała je oddać w konkursie lub wymienić to dam znać!

    Miqaisonfire.wordpress.com pisze...

    Dołączam do gratulacji :)
    Też czytam "Drzewo migdałowe" a z chęcią przeczytałabym "Czas zapłaty".

    Marta Kor - MK pisze...

    był fajny, choć mocno "prawniczy", że tak napisze!

    martucha180 pisze...

    Gratulacje dziewczyny!
    Mnie ciekawią "Wirusy" :)

    nieidentyczna . pisze...

    Gratulacje!
    Z chęcią poznałabym 'Drzewo migdałowe" :)

    nieidentyczna . pisze...

    Fajny pomysł z tym chatem.

    mojedamskiemysli pisze...

    Gratulacje !
    Mnie już wczesnie zaitereresowało "Drzewo migdałowe" ale i "Wirusy "
    Ja też niestety trochę jestem z dala od internetu, ale powoli myślę ze nadrobię zaległości

    Cyrysia pisze...

    Gratulacje dziewczyny!
    Ciekawe masz nabytki. Jestem szczególnie ciekawa powieści 'On'.

    Marta Kor - MK pisze...

    A ja jestem zachwycona Piękną Katastrofą;)))

    Marta Kor - MK pisze...

    ;))

    Marta Kor - MK pisze...

    a dziękuję!

    Marta Kor - MK pisze...

    mnie tez i to bardzo!

    Cyrysia pisze...

    O?! Ogromnie się cieszę, że podzielasz moje entuzjastyczne wrażenia z tej lektury. :)

    monalisap pisze...

    Recenzje ciekawych książek się szykują :)

    Marta Kor - MK pisze...

    dwa razy ją przeczytałam! ;DD niby jest tylko o ich związku, ale strasznie urzeka i kurcze polubiłam Travisa;DP

    Marta Kor - MK pisze...

    ;)) <3

    Cyrysia pisze...

    Mnie również Travis zauroczył i to jeszcze jak :)
    Polecam teraz ''Idealną chemię''- również szalenie emocjonująca historia.

    monweg pisze...

    Bardzo interesująco zapowiada się Twój plan czytelniczy na najbliższy czas. Pozostaje nam tylko czekać na ciekawe recenzje tych książek :)

    awiola pisze...

    Wow, ale się cieszę :) Bardzo dziękuję :)

    Melania K. pisze...

    Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Twoje najbliższe plany czytelnicze wyglądają bardzo ciekawie - miłego czytania.

    Marta pisze...

    Piękne plany :) Życzę przyjemnej realizacji :) Alez mnie te "Republika piratów" intryguje...

    DżoanaKa pisze...

    Też mam ostatnio mało czasu na przesiadywanie na blogach i aż mi głupio, bo jestem tak mocno nie na czasie z nowościami. Ciekawe zapowiedzi prezentujesz.

    Marta Kor - MK pisze...

    zerknę na nią z chęcią! A co do T. to myślę, że to postać, którą zdecydowanie chciałabym spotkać i przekonać się jakoby był jakby się zmaterializował z mojej wyobraźni...;D poza tym kocham brązowe oczy <3 takie ma mój mąż;DD

    ArmAlKo Lit pisze...

    Dziękuję serdecznie, bardzo się cieszę! :)
    Jeśli chodzi o cykl "Jak to zrobić" to obie Twoje propozycje są ciekawe i z chęcią o nich poczytam :) większości książek, które masz w planach, nie kojarzę, choć na "Psychopaci są wśród nas" ostrzę sobie ząbki ;) pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

    Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

    Tusiu, jak Ty nie mając czasu tyle postów napisałaś, to ja nie wiem, co by było jakbyś nie była zajęta ;) Jak ja teraz ponadrabiam po wakacjach i w trakcie przeprowadzki te wszystkie wpisy! Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :)