Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

niedziela, 17 sierpnia 2014

[domowa biblioteczka] Moja domowa biblioteczka - odsłona sierpień 2014

Dzisiejszy post to wirtualna podróż po  mojej domowej biblioteczce. Brakuje w niej ok 40 książek, które są w podróży pomiędzy bliskimi, książkami kucharskimi oraz literaturą fachową, naukową i techniczną. No i mam cudną wirtualną półkę na moje e-booki!
Poza tym marzy mi się cała ciągła ściana z regałami i książki poukładane tylko w jednym rzędzie plus oczywiście ich skatalogowania! Może jak będę w ciąży...zobaczymy;)
Miłego przeglądania! Wystarczy kliknąć na zdjęcie, by zobaczyć większe!


Ponieważ nie mieści mi się wszystko w jednym pokoju poniższe zdjęcie przedstawia półkę z pokoju, który na razie stoi odłogiem;)


Poniżej zdjęcie wiszących pojedynczo półek na jednej ze ścian w pokoju dziennym



Pojedyncze półki w powiększeniu!
Gaiman <3
 King<3

Pięć półeczek kryminalnych...wiecie, że je uwielbiam ;) 

 Mam także specjalną półkę na egzemplarze recenzenckie i książki oczekujące na recenzje:


I na koniec podwójny regał, w którym książki układam już w podwójnych, a nawet potrójnych rzędach.  


Moja kolekcja Nory Roberts <3

Poniższa kolekcja to już ogólny misz-masz półek z podwójnego regału! Cały czas próbuje je pogrupować, ale z czasem jest różnie...Może przy przeprowadzce! 

Pozostała część kolekcji Nory oraz odrobina obyczajówek, dramatów itp. 


Murakami,  Coelho, Sparks i pozostałe "obyczajówki". Z tych pólek brakuje mi najwięcej pozycji, które znajdują się u szwagierek, rodzeństwa, teściowej, babci...

Tolkien, Herbert <3 Duma mojego męża! 

Tutaj Salvatore - także kolekcja, którą wniósł w formie posagu mój mąż;PPD oraz odrobina fantastyki pod różną postacią.

Pozostała część półek z podwójnego regału w powiększeniu 

Wszystkich powieści w biblioteczce naliczyłam około 1520 sztuk, 90% to zakup własny, który gromadzę od 19 lat;) (z mężem od 11 lat). Z dumą mogę się przyznać, iż jestem nałogowym czytelnikiem! Z całego zbioru przeczytałam około 40% książek, także do czytania i opisywania mam książek na najbliższe kilka lat! uffff...nie zginę! 
A tak na poważnie to mam nadzieje, iż ta mała fotograficzna podróż przypadła Wam do gustu. Mam nadzieje, iż kilkoro z Was, także podzieli się swoimi biblioteczkami. Jeśli są już one na waszym blogu/stronie - poproszę o linki w komentarzach, z chęcią je obejrzę! Uwielbiam to! 
Życzę udanego weekendu! Pozdrawiam Was gorąco! 

37 komentarzy:

Marta Kor - MK pisze...

ciemny regał i te półki - Ikea;D

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Cuuuudownie, wspaniale, zachwycającą! :D Ja w swojej biblioteczce książek mam mniej niż 1520, ale za to 99% już przeczytanych, co chyba sugeruje, że trzeba zaopatrzyć się w kolejne egzemplarze i nowe regały ;)

Agnieszka Em pisze...

Twoja kolekcja zapiera dech! ;))

Marta Kor - MK pisze...

myślę, że coś byśmy znalazły. A czego masz najwięcej? chodzi mi o gatunek?

ksiazkowka pisze...

W Kielcach brak Ikei nad czym wiele ubolewam czesto...

Marta Kor - MK pisze...

koniecznie trzeba!
i dziękuję <3 jestem z niej dumna!

Marta Kor - MK pisze...

mi także ;D

Sylwia Węgielewska pisze...

Masz przepiękną bibliotekę :) Mimo, że moja jest stosunkowo rozbudowana, to Ty bijesz mnie o głowę :D Ponad 1,5 tys książek, czyste szaleństwo :D Nie no, strasznie zazdroszczę :D

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Byleby mąż z domu mnie nie wyrzucił :P

awiola pisze...

Wow, jaka imponująca biblioteczka. A jaka kolekcja książek Nory Roberts, zazdroszczę!

DżejEr Carmen pisze...

Świetna biblio... TEKA! Nie wydaje mi się, żeby zdrobnienie było adekwatne do powyższego zbioru ;) Ach, Tolkien <3 Cobena też widziałam <3 Mnóstwo świetnych książek, które nadal przede mną! Podejrzewam, że i ja kiedyś dorobię się tak ogormnego bioru ;> Na razie z tego co liczyłam, to umnie jest około 260 książek. Wiem, skromniutko w porównaniu do Twojego zbioru. Oby się półki nie zarwały!

Dominika S. pisze...

Piękne zbiory! To się nazywa książkoholizm :D Mnie również marzą się półki od podłogi do sufitu i ogromny księgozbiór :)

Melania K. pisze...

Wow - cudna biblioteczka :) a kolekcja N.R. robi wrażenie :)

Basia Pelc pisze...

o jezuniu, toż to jakaś masakra :) cudne :) Tylko mam jedno zastrzeżenie - w życiu nie mogłabym mieć czarnych regałów i półek. Dla mnie są za ciemne. :))))

monweg pisze...

No, nareszcie ktoś dorównuje mojej biblioteczce. Mam około 1600 woluminów (w obecnej chwili), ta liczba ciągle się zmienia. Śliczne masz zbiory :) Ja mam Specjalną półkę na Cobena, Tolkiena, Martina, Anne Rice i Agathę Christie. O zapomniałabym o Gaimanie i Lehane. Ja natomiast nie mam prawie wcale romansów - tylko kilka pojedynczych. Gratuluję rewelacyjnego zbioru :)

Amalia Grace pisze...

Ależ fenomenalnie to wygląda :)) TYYYYLE KSIĄŻKÓW! Cudownie :)) Ich zapach musi się roznosić po całym mieszkaniu... Bosko :) Ja się swoją nie będę chwalić, bo przy Twojej to ja nawet biblioteczki nie mam tylko... jakąś szczątkową jej imitację :D

Marta Kor - MK pisze...

ja jeżdżę do Poznania;)

Marta Kor - MK pisze...

za bardzo Cię kocha ;P ale jakby coś to możesz przyjmować prezenty;DDDDD

Marta Kor - MK pisze...

;D 3 półki są posagowe męża, więc także on się do tego przyczynił;)) dziękuję <3

Marta Kor - MK pisze...

tak z Nory jestem dumna!

Marta Kor - MK pisze...

oj tam skromno! Już troszkę zbieram;) a Ty na pewno będziesz sukcesywnie swoją uzupełniać! tak jest kilka Cobhena, a jakby coś to jeden jest do wygrania w Zgarnij książkę z półki;)

Marta Kor - MK pisze...

tak! i pokoik z wygodnym fotelem i lampką a tam same książki!

Marta Kor - MK pisze...

moja duma;PD

Marta Kor - MK pisze...

my mamy w tym kolorze całą kolekcje mebli;P

Marta Kor - MK pisze...

super! zobaczę zdjęcia?? Martina nie kojarzę? co napisał? romansów to mam ale Nory...jakoś inne mi tak nie podchodzą;PPD

Marta Kor - MK pisze...

tak a w tym pokoju spędzam najwięcej czasu, więc patrzę i muuuuszę czytać !!!!! a może warto się pochwalić i sukcesywnie uzupełniać!

Kasia Roszczenko pisze...

Pięknie poradziłaś sobie z biblioteczką. Mi się również taka marzy ale tylko pojedynczymi rzędami książek. Marzenia się spełniają... więc pewnie niedługo i ja siepochwalę swoimi zbiorami.

Kilka tytułów bym przygarnęła bo juz od jakiegosczasu się za nimi rozglądam :)

monweg pisze...

Zdjęć nie planowałam, ale może kiedyś :) George R.R. Martin - ten od Gry o tron. A romanse zwyczajnie mnie nie kręcą.

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Imponująca :) Moja biblioteczka ciągle w filiach - część już u mnie w domu, część ciągle w rodzinnym, bo brakuje czasu, żeby wszystko przejrzeć i przewieźć. Muszę się zmotywować i zjednoczyć kolekcję ;)

Wondeland OfBook pisze...

Zazdroszczę takiego pokaźnego zbioru. Ja niestety nie mogę się takim pochwalić.

Amalia Grace pisze...

No nie wyobrażam sobie nie patrzeć w takim przypadku :D Zawsze wtedy ochota nachodzi...
Jak się człowiek ma czym chwalić to powinien, ja akurat nie mam czym za bardzo :D Ale w przyszłości na pewno, jak już dobrnę to jakiejś sensownej liczby ;)

domi ba pisze...

Wow takimi zbiorami nie jedna osoba by nie pogardziła. Mój zbiór przy tym wypada blado;)

Kiti pisze...

Piękna kolekcja!!!

Magda Saska-Radwan pisze...

Marta, gapiłam się na Twoje regały dobre pół godziny analizując każdą książkę. Naprawdę oszałamiająca kolekcja! No, ale jak napisałaś, że to dzieło 11 lat, więc się nie stresuje, że wypadam kiepsko ;)
Jestem obecnie w trakcie generalnego remontu mieszkania, więc może po ogarnięciu wszystkiego w następnym miesiącu pochwalę się swoją (niewielką) biblioteczką :)

nieidentyczna . pisze...

Wspaniała, cudowna, imponująca biblioteczka. Marzę o takiej albo -NAJLEPIEJ! - jeszcze większej.
Nie miałabyś nic przeciwko, jakbym do Ciebie wpadła i poprzeglądała Twoje zbiory na żywo:D haha

madziusia pisze...

Ja też uwielbiam oglądać zdjęcia biblioteczek! :) Twoja jest naprawdę imponująca:) Sama wypadam marnie przy takich zbiorach, ale sukcesywnie dokupuję kolejne pozycje :)

Wiki pisze...

Świetna kolekcja :)