Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca lipca 2014 roku , wyniki Lipcowego rozdania Zgarnij książkę z półki oraz najbliższe plany czytelnicze

Witajcie moi drodzy! Lipiec był dla mnie łaskawym miesiącem jeśli chodzi o czytanie, gorzej z blogowaniem. Zdecydowanie nie mam już czasu na bloga MK Gotuje, a to dlatego, iż żyję w ciągłym biegu. Myślę, o tym, aby przepisy pojawiały się na MK Czytuje. Gotuję sporo, ale nie mam już czasu, aby jeszcze pstrykać zdjęcia potraw. Z książką jest lepiej - mam wolną chwilę robię zdjęcia nawet 20 książek, a z jedzenie wiadomo ładnie wygląda świeżo po zrobieniu.  Poza tym wreszcie mogę zacząć się ruszać, więc odrobinę biegam, pływam, a poza tym uwielbiam siatkówkę plażową i kajaki, więc i je zaliczyłam, że tak powiem ;P Szykuję także niespodziankę dla moich wyzwaniowców! Ale, ale wracajmy do książek...W tym miesiącu przeczytałam sporo e-booków z racji wyjazdów "ku zdrowotności". Poza tym było kilka pozycji, które po prostu mnie zachwyciły m.in. Pielgrzym!!! Zapraszam Was do poniższego podsumowania - wystarczy kliknąć na zdjęcie!, dyskusji oraz zgłaszania skarg, zażaleń;P i oczywiście własnych pomysłów czy rozwiązań...Wiem, że nie odwiedzam Was codziennie, ale przynajmniej raz na 1,5 tygodnia staram się nadrabiać zaległości i czytać posty wstecz, więc jeśli o kimś zapominam to przypominajcie się;)
Przejdźmy do tematu, który myślę, iż wielu z Was interesuje najbardziej;)) Czyli wygrani w lipcowym Zgarnij książkę z półki. 
Muszę się przyznać, iż pytania były świetne, a ja aż czuję wyrzuty sumienia, że tak wolno na nie odpowiadam, więc obiecuję, iż będę odpowiadać chociaż na pytania zwycięzców;) Sierpniowa odsłona Zgarnij książkę z półki pojawi się w granicach 2-3 sierpnia, gdyż zamierzam odwiedzić Woodstock! Aha i czekam, aż moi stali bywalcy będą się zgłaszać do konkursu-rozdawjki;)
Kurcze było tyle fajnych pytań, że postanowiłam, iż nagrodzę 3 osoby. Resztę proszę o wytrwałość i zapraszam do dalszej zabawy!
Aha jeśli znajdą się chętni na powieści Klątwa i Zło w odpowiedniej ilości to dodatkowo w miesiącu sierpniu rozdam je w osobnej rozdawajce - kto chętny?

 Wygrywają:
Kiti  - Głowa anioła 
nieidentyczna -  Kiedyś Cię odnajdę 
monalisap - Lasy w Płomieniach 

A teraz wracamy do podsumowania:) 

FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:


  

OBYCZAJOWE, ROMANSE, EROTYKI: 


 KRYMINAŁ, SENSACJA, THRILLER:







PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W SIERPNIU:


NAJBLIŻSZE PLANY CZYTELNICZE:

TERAZ CZYTAM:

W sierpniu uzbierało mi się sporo literatury faktu i biografii - o dziwo coraz bardziej lubię ten gatunek!
Zbrodnia (nie)doskonała jest rewelacyjna! To spełnienie moich marzeń, jeśli chodzi o książki o profilowaniu, zbrodniach, wiktymologii itp.

 Luźne Pogaduchy:



Seria - Jak to zrobić?- Pomocnik blogera



AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:

                                

16 komentarzy:

Ola pisze...

Przede wszystkim trwa okres urlopowo-wakacyjny, nikt nikomu nie wytyka mniejszej aktywności. Nie stresuj się i wypoczywaj. Kiedy naładować akumulatory, jeśli nie teraz? Wypoczywaj i relaksuj się, pozdrawiam serdecznie :)

Bacha85 pisze...

Piękny wynik. Gratuluję :)

Kulturalny Kącik pisze...

Łał i pomyśleć, że to wszystko w jednym miesiącu! Cieszę się, że ze zdrowiem już lepiej. Korzystaj z aktywnego wypoczynku ile wlezie! ;)

domi ba pisze...

Także uwielbiam siatkówkę plażową, a twoje wyniki są świetne. Gratuluję zwycięzcom;)

nieidentyczna . pisze...

Wyniki są naprawdę dobre! Gratuluję.

Dziękuję za wyróżnienie mojego pytania :) Nie spodziewałam się :)

Wiki pisze...

Świetny wynik :) I gratuluję zwycięzcom :)

martucha180 pisze...

Oj działo się w lipcu!
Gratuluję zwycięzcom!

Anastazja pisze...

U Ciebie jak zwykle się dużo działo :D

Beti G. pisze...

Myślę, że to fajny pomysł wrzucać czasem tutaj coś o gotowaniu, wtedy bym nic nie przegapiła, bo też jestem w ciągłym biegu :) Gratuluję wyników :)

monalisap pisze...

To super, że możesz też aktywniej spędzać czas, w końcu jest okres letni. Miłej zabawy na imprezie.
Nie spodziewałam się nagrody, bardzo dziękuję :)

Kiti pisze...

Gratuluję i dziękuję bardzo :*

Katarzyna Meres pisze...

Życzę Ci wiele siły i czasu Martuś! :)

Ann RK pisze...

Narobiłaś mi ogromnej ochoty na "Pielgrzyma". :)

Kasia Roszczenko pisze...

Bardzo podobają mi się wizualnie twoje podsumowania :)

Laura Godzwon pisze...

Gratuluję zwycięzcom :) Mi również narobiłaś ochoty na pielgrzyma! Jeśli masz ochotę, to wpadnij do mnie. Dopiero zaczynam,miło by było mieć jakieś wsparcie :) jeśli nie,to przepraszam za niejaki spam. http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

Magda Saska-Radwan pisze...

Świetnie to wygląda :)