Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 3 września 2014

Podsumowanie VIII 2014 oraz wyniki sierpniowego rozdania Zgarnij książkę z półki

Sierpień był dla mnie gamą kolorów - od rozpaczy po śmiech ze łzami. Od wizyt lekarskich po dłuższy weekend w ukochanym Poznaniu, z którego przywiozłam fanty w postaci książek i zakładek;)
Do książek, które wywarły na mnie największe wrażenie muszę zaliczyć Piękną Katastrofę oraz Zbrodnię (nie)doskonałą. Spore wrażenie wywarła na mnie także pozycja Niepłodność. Pomoc medyczna i psychologiczna i już od jakieś czasu piszę post na jej temat - najtrudniej jest pisać o tematach, które nas dotyczą! Wystarczy kliknąć w okładki lub obrazki, by przeniosły Was do postów! 

Poza tym sierpień to także spotkania, m.in. z moją najlepszą przyjaciółką i popołudniowe gotowanie. Gorąco chciałam także podziękować Edycie z Zapisek spod Poduszki, która podesłałam mi poniższy filmik, który rozbawił mnie do łez;) Polecam go każdemu;))) 



Przejdźmy do tematu, który myślę, iż wielu z Was interesuje najbardziej;)) Czyli wygrani w sierpniowym Zgarnij książkę z półki.  
Jednocześnie post z nową odsłoną ukaże się w przeciągu 3 dni, gdyż mój aparat po prostu odmówił posłuszeństwa, a właściwie ładowarka do baterii;/

 Wygrywają:


Wondeland OfBook ,,Kings of Leon"
Tomek Bolach "Czarny dom" 
Doomisia♥  "Lodowaty grób"

Dziękuję za te pytania i zabawę, i zapraszam wszystkich do dalszych igraszek;P

A teraz wracamy do podsumowania:) 

FANTASTYKA, PRZYGODÓWKI:





 
  
OBYCZAJOWE, ROMANSE, EROTYKI: 


 

KRYMINAŁ: 




LITERATURA FAKTU, BIOGRAFIE, WIERSZE:


PRZECZYTANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W SIERPNIU:



NAJBLIŻSZE PLANY CZYTELNICZE:

TERAZ CZYTAM:


Jeśli macie ochotę zapraszam do zwiedzenia mojej biblioteczki>>:

 Luźne Pogaduchy:



Seria - Jak to zrobić?- Pomocnik blogera



AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:

                                
Jestem ciekawa Waszej opinii o powyższych lekturach. Jeśli coś czytaliście i powstała z tego opinia to podsyłajcie linki. Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam ciepło, choć pogoda jest szara. 

43 komentarze:

Ola pisze...

Dziękuję za znaczącą poprawę nastroju filmikiem :) :*

Agnieszka Em pisze...

Fajna świnia ;) Gratuluję zwycięzcom!

Marta Kor - MK pisze...

nie ma za co! jest boski prawda?

Martyna K. pisze...

Syn i Jaskiniowiec to z pewnością będą typy Pauliny, więc czekam na recenzje, aby jej później przekazać :)
Niestety, ale nic nie kojarzę z Twoich planów, więc czekam.

Jagna pisze...

W moich planach czytelniczych również pojawia się powieść Musso, bo bardzo lubię twórczość tego autora. Książkę Nesbo też chciałabym przeczytać, jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia. :)

Cyrysia pisze...

Uwielbiam twoje podsumowania, bo są takie przejrzyste.
Jestem bardzo ciekawa jak odebrałaś ''Seksturystę'' :)

Księgarka pisze...

Ciekawa jestem "Seksturystyki". Podobano to lektura, której nie można przegapić. Czekam na Twoją recenzję.

Wondeland OfBook pisze...

Dziękuję :) Już wysłałam adres wysyłki.

Agnieszka T pisze...

Wynik imponujące i gratuluje zwycięzcom

Elenkaa_ pisze...

Wow, ile przeczytanych książek! Gratuluję wyników i gratuluje zwycięzcom nagród :)

Doomisia♥ pisze...

O matko, ale niespodzianka! Już wysyłam maila. Dziękuję i gratuluję pozostałym ! :))

Amalia Grace pisze...

Ileż książek przeczytanych! Życzę zachowania lub poprawienia tendencji :))

nieidentyczna . pisze...

Co? Przeczytałaś aż tyle książek?Wow. Gratuluję! Imponujący wynik!

pati kasai pisze...

Wow, ile książek! ♥
Wielkie gratulacje dla wygranych! :D
w kolejnej odsłonie książka będzie moja.. *zaciera groźnie łapki* xD
a filmik jest genialny! <3 śmiałam się jak głupia, a przy zakończeniu po prostu spadłam z krzesła xD uwielbiam!
Pozdrowienia i więcej świetnych książek do czytania! ;)

martucha180 pisze...

Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. A filmik boski :)

Marta Kor - MK pisze...

nie dostałam;(

Marta Kor - MK pisze...

od Ciebie także mi nie dotarł...hmm... inne przychodzą bez problemu...

Marta Kor - MK pisze...

Syn jest super!

Marta Kor - MK pisze...

;))

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

tak ja także! jest boski;)

Marta Kor - MK pisze...

boski;D

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;)

Marta Kor - MK pisze...

;))

Marta Kor - MK pisze...

dość ciekawa ta moja opinia;P

Marta Kor - MK pisze...

ha odebrałam dwojako;P!!

Marta Kor - MK pisze...

to czekam na opinię u Ciebie!

Marta Kor - MK pisze...

;))

monweg pisze...

Moje autorskie wyzwanie - ZAPRASZAM!

http://monweg.blog.onet.pl/2014/09/02/moje-autorskie-wyzwanie/

Wondeland OfBook pisze...

Jeszcze raz wysłałam. Może teraz dotarł.

Marta Kor - MK pisze...

jak pisałam w emailu już jest;) wiadomość się
nie przekierowała nie wiem czemu;/

http://ekruda.blogspot.com/ pisze...

Imponująca liczba przeczytanych książek :)
A filmik już widziałam na Twoim fb (chyba) :D

Skrawki Myśli pisze...

Rewelacja :) Fenomenalny wynik :)

madziusia pisze...

Super wynik! Gratuluję:) Filmik obejrzałam na Twoim fb :P

ksiazkowka pisze...

"Syn" się czyta? Ciekawe czy Ci się spodoba. :)

Marta Kor - MK pisze...

a przeczytany i podoba bardzo! choć Policja to nadal moja ulubiona część;P

Marta Kor - MK pisze...

;D <3

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

;DD

Tomek Bolach pisze...

Właśnie wysłałem maila z adresem :)

Sylwia Węgielewska pisze...

Bogate podsumowanie, oj działo się u Ciebie :)
Biblioteczkę już podziwiałam, cudo :)
Sporo przeczytanych książek - gratuluję :)
Gratulacje również dla osób, które wygrały w Twoim rozdaniu :)

kwiatusia pisze...

Bardzo, bardzo, bardzo chcę przeczytać Piękną Katastrofę oraz Zbrodnię (nie)doskonałą.
Gratulacje dla laureatów :)

Wiki pisze...

Gratulacje dla zwycięzców :)