Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

środa, 3 września 2014

Sierpniowe nowości na mojej półce...


 Ja Marta Kor z bloga Mk Czytuje oświadczam, iż jestem książkoholiczką i pragnę Wam zaprezentować kilka nowości, które pojawiły się na moich półkach! Wszystkie pozycje zakupiłam we własnym zakresie. Wiele z nich to pozycje upatrzone dużo wcześniej! Mam nadzieje, iż dzisiaj już mój aparat będzie sprawny i poczęstuję Was kolejną odsłoną Zgarnij książkę z półki, a tymczasem zapraszam do przeglądania moich zdobyczy!

Nesbo, 2 pozycje, które brakowały mi w kolekcji! 
King, którego bardzo wyczekiwałam! I mam nadzieje, że się na nim nie zawiodę,  bo naprawdę sporo osób polecało mi tę książkę! 
Pani Katarzyna Bonda i jej "Zbrodnia (nie)doskonała", którą musiałam kupić, gdyż jest tak rewelacyjna, że e-book mi nie wystarczył!
Pani Agnieszka Krawczyk skusiła mnie tymi tajnymi organizacjami pracującymi dla Hitlera! 
David Peace to książka, którą otrzymałam za grosze, z powodu większych zakupów!
Oczywiście nie mogło zabraknąć kilku zakładek ;P 


Ten zestaw dotarł do mnie niedawno, a zakupiłam go na Taniej Książce! 7, 11  i 14 zł uważam za atrakcyjne ceny szczególnie, że książki są nowe! 
Łukasz Śmigiel - Mordercy - zbiór opowiadań
Penny Blubaugh - Mrok Kwiatów, czyli odrobina fantastyki młodzieżowej
oraz W cieniu Mistrza - E.A. Poe, czyli antologia 16 opowiadań autora opatrzonych esejami sławnych autorów, takich jak King czy DeaverAż zacieram ręce!

                              
Na koniec chciałam Was zarosić na swojego Instagrama, gdzie naprawdę sporo tego typu zdjęć zamieszam #mkczytuje    link>>      
I Jak trafiłam w czyiś gust?     

40 komentarzy:

Dwojra pisze...

Dużo tego. :) "To" jest świetna ;) "W cieniu mistrza" też wygląda ciekawie - miłej lektury!

madusia pisze...

tajne organizacje pracujące dla Hitlera zabrzmiały zachęcająco, więc czekam na opinię po przeczytaniu. ;) bo na razie wrześniowy egzamin mam na głowie i nie za bardzo czas na czytanie, ale jeśli okaże się ciekawa ta książka, to na pewno się skuszę. ;)
pozdrawiam.

Asia Szarańska pisze...

TO :))

Cyrysia pisze...

Ale świetne zdobycze. Szczególnie marzy mi się ''TO''. Jakie tomiszcze!!!

Aga CM pisze...

Nie czytałam żadnej z powyższych książek, ale czekam na Twoje recenzje z niecierpliwością.

Gośka B pisze...

Przed Tobą kawał dobrych lektur:) Nesbo i Kinga czytałam, więc z czystym sumieniem polecam.

Clary pisze...

Łał! King jest ogroooomny :D
Miłej lektury :)


spetana-przez-ksiazki.blogspot.com

Marta Kor - MK pisze...

ciężkie jak diabli!!!!

Marta Kor - MK pisze...

o to super! kolejna rekomendacja!

Marta Kor - MK pisze...

;)))

Marta Kor - MK pisze...

Ma w sobie odrobinę historii za czym nie przepadam, ale znając autorkę i wiedząc jak pisze postanowiłam zaryzykować;))

Marta Kor - MK pisze...

dzięki;)

Marta Kor - MK pisze...

Ja Nesbo także tylko teraz dokupiłam na własność, a King cieszę się, ze Ci się podobał;)

Marta Kor - MK pisze...

tak wielgachny!

Karolina W. pisze...

Nesbo musi być niezły skoro tyle osób poleca ego książki. Ostatnio widziałam w Lidlu kieszonkowe wersje jego książek (już nie pamiętam tytułu), ale może czas kupić i przeczytać? :)
Śliczne zakładki:)

martucha180 pisze...

Oj narobiłaś apetytu na kilka pozycji! Nieładnie? A może ładnie :)

Sebastian Kukla pisze...

"W cieniu Mistrza" to pozycja, po którą chętnie bym sięgnął :) Też lubię robić zakupy w Taniej Książce :)

Sylwia Węgielewska pisze...

Podebrałabym Ci Kinga (ale cegła!!) oraz Nesbo :)

Wondeland OfBook pisze...

Śliczne zdobycze i oczywiście zakładki. Miłego czytania:)

Amalia Grace pisze...

Wszystkie bym Ci ukradła :D Ale głównie Nesbo i Kinga... Ponoć "To" jest genialne, choć jeszcze nie czytałam.

Doomisia♥ pisze...

Czytałam "Mrok kwiatów". Nie pamiętam dokładnie szczegółów, jako, że było to dość dawno, wiem jednak, że książka mi się podobała :)) I śliczne, są te zakładeczki ( chyba zakładeczki) na początku posta ^^

Antykwariat z ciekawą książką pisze...

Aaaa! Aż mnie głowa boli, kiedy patrzę na Twój stos i widzę tyle kultowych już nazwisk, których sama osobiście nie miałam jeszcze okazji poznać. Nesbo, King i Bonda zdecydowanie do nadrobienia! Miłej lektury!:))

Dominika S. pisze...

Omg, objętość "To" Nie miałam pojęcia, że ta książka jest taka grubaśna :D

Martyna K. pisze...

Wspaniałe pozycje :) Jestem ciekawa książki Pani Krawczyk i twórczości Pani Bondy :)

Wiedźma pisze...

King! Też muszę "To" kupić. I "Bastion". Moje życie będzie wtedy kompletne ;)

maribel pisze...

Nie znam żadnej z powyższych książek, ale jestem pewna, ze spędzisz przy nich mile czas :)
Ja tez ostatnio się obkupiłam, a już tyle razy sobie powtarzałam, że z tym koniec. Tylko jak, skoro tyle jest cudownych promocji...

Katarzyna Meres pisze...

Czekam na recenzję tej książki o Hitlerze! :) Ja czytam "Pochłaniacza" i na pewno skuszę się na inne książki pani Bondy :)

Agnieszka Em pisze...

Dobrze, że przyznajesz się do swojego książkoholizmu :D ja na szczęście nie mam tego problemu, bo mnie na niego nie stać :D Pozdrawiam!

Ann RK pisze...

Nie wiem co mnie bardziej przeraża: klaun zamieszkujący "To" czy objętość tej książki. :P

Kasia Roszczenko pisze...

Mam marzenie... mieć całą kolekcję Kinga :D

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

W cieniu Mistrza - E.A. - tez bym chciała mieć...

Basia Pelc pisze...

Jestem ciekawa tego Poe. Piękne zakupy :)

Marta Kor - MK pisze...


Dostępne są w matrasie:)

Marta Kor - MK pisze...

Super marzenie

Marta Kor - MK pisze...

Ja oszczędzam na ubraniach:p

Marta Kor - MK pisze...

Tak! Zdecydowanie intryguje

Marta Kor - MK pisze...

No właśnie! Promocje:p

Marta Kor - MK pisze...

Haha! Bastion to i ja muszę kupić:p

Marta Kor - MK pisze...

Tak ogromna:D

Wiki pisze...

Świetne nabytki, szczególnie Nesbo, King i Poe :)