Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 25 września 2014

Ważna informacja dotycząca wyzwań oraz przypomnienie o konkursie !

Kochani! Przypominam o wrześniowym Zgarnij książkę z półki>>  Jednocześnie informują, iż na dniach będzie do wygrania na profilu FB Jaskiniowiec>> 
A teraz info dotyczące Wyzwań Czytamy Polecane Książki>> oraz Czytamy Norę Roberts>>

Ponieważ minął już rok odkąd wyzwania istnieją postanowiłam nagrodzić 3 osoby:


Małgorzata Zaczytana
Zapiski Spod Poduszki
Martucha180



Dziewczyny możecie wybierać z pozycji w konkursie Zgarnij książkę z półki. Zasady takie jak w tym konkursie. Dostaniecie jedną z wybranych przez siebie pozycji + niespodzianki. Proszę także o e-maile. 

Zapraszam do udziału w Wyzwaniach (linki powyżej) oraz do udziału w Zgarnij książkę z półki (linki powyżej, zdjęcie nagród poniżej).

Niedługo podsumowanie dwóch powyższych wyzwań, a tymczasem zapraszam chętnych!





Follow on Bloglovin

8 komentarzy:

Elenkaa_ pisze...

Gratuluję dziewczynom :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

O rany! Odpalam internet a tu taka świetna wiadomość na dzień dobry 😊 Dziękuję!

Marta Kor - MK pisze...

wybieraj pozycje;))

Martyna K. pisze...

Gratuluję :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Wybrałam i mail wysłałam :)

Wondeland OfBook pisze...

Gratuluję:)

Małgorzata Zaczytana pisze...

Martuś, Ty wiesz jak przywołać uśmiech na moja mordkę :) Bardzo, bardzo dziękuję... dane do wysyłki wysłałam Ci na priv. na FB; a wybrałam "Poza zasięgiem" :)

martucha180 pisze...

Jejku, jakie zaskoczenie! Dzięki wielkie, większe niż ja sama ;)