Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 16 października 2014

Nowości w biblioteczce MK Czytuje oraz przypomnienie o konkursach...

Baner mówi sam za siebie. Zapraszam Was na porcję foto-nowości, które trafiły do mnie w ostatnich tygodniach. Poza tym będzie mała zapowiedź nowego cyklu na blogu oraz przypomnienie o dwóch konkursach. 

Zdałam sobie sprawę, że na moich półkach coraz bardziej piętrzą się nieprzeczytane książki, które kupuje co miesiąc, postanowiłam więc ograniczyć ilość egzemplarzy recenzenckich i odkurzyć półki. Czeka na mnie sporo fantastyki, kryminału i polskich pisarzy.
Aby nie być gołosłowną, przypominam o rozdawajce rozgrywającej się na fanpage'u Gotuj i Czytaj z MK>>, w którym do wyboru macie Jaskiniowca>> lub Bestię>>. Zainteresowanych zapraszam tutaj>>
Zgarnij książkę z półki>> także doczekało się kilku nowych pozycji. Wybieracie teraz z ponad 40 pozycji. Kilka książek jest w pakietach po dwie. Zapraszam do rozdania październikowego tutaj>> 
Na koniec informacja o nowej serii na blogu: "Time for me! Balsam dla duszy i ciała". Ostatnimi czasy muszę się faszerować sporą ilością leków przez co sporo kosmetyków czy żywności zaczęło mnie uczulać. Odkryłam kilka 100% naturalnych i antyalergicznych produktów za grosze, i zamierzam podzielić się swoimi doświadczeniami z Wami. Zaznaczam, nie będą to posty sponsorowane. Zapraszam do dyskusji oraz przejrzenia poniższych zdjęć.

Lewy górny róg to paczuszka z listem i pięknymi dodatkami, które otrzymałam od Edyty z Zapisem spod poduszki, z którą się "penfrenduje" :D
Tysiąc Imion jest rewelacyjne i gości od kilku dni w mojej torebce. Czytam kiedy mogę. Żeby tylko jeszcze był na to czas ;/ 
Złodziej kości oraz Niechciani - przeczytane, więc w ciągu tygodnia ukażą się recenzje. 
Bestia>>, Wzorzec zbrodni>> oraz r e w e l a c y j n a Ewangelia Krwi>> są już na stronie, więc zapraszam;)


Te paczuszki-niespodzianki trafiły do mnie w poniedziałek. Moja radość i zdziwienie bezcenne! Zakładki przywiozła mi mama z Włoszech. Od Wydawnictwa SQN dostałam niespodziewanie książkę oraz gadżety #endgame. Pakiecik w lewym górnym rogu otrzymałam od K.S. Rutkowskiego - autora opowiadań W niewoli seksu>> Dziękuję!


Niedawno w znanej sieciówce była promocja 3 książki w cenie 2, i tam kupiłam sobie sporo perełek: King, Palmer, Child, Koben, Sparks oraz Kernick. Znowu do innej sieciówki wybrałam się po Wojny Grzechu dla męża, ale z powodu tej samej promocji kupiłam mu jeszcze: Zbrodnie wojenne, a sobie Grę o tron. Na koniec prawdziwa bomba - Złodzieja dłoni kupiłam za 19 zł na stacji benzynowej, przy okazji tankowania. Szok! 


Świadomość - opinia>>, Darkańskie Opowieści - opinia>> oraz Fabrykę wtórów otrzymałam od autorów. Wiking. Dziecko Odyna oraz W proch się obrócisz - czekają na swoją kolej. Tylko On - przeczytana i muszę przyznać, że tak jak, seria Dotyk Cross'a>> oraz Strażnicy Snów>> nie za bardzo przypadły mi do gustu, tak ten romans erotyczny był świetny. 


Mąż zakupił nowy telefon, a ja nie mogę przestać bawić się edytorem zdjęć! :P Dlatego wrzucam tu także poukładaną biblioteczkę oraz Jedwabnika, który od wczoraj znajduje się na MK Czytuje>>


P.S. Jeśli lubicie zdjęcia zapraszam na mój Instagram>>, który dość mocno się rozrasta, choć nie ma na nim selfie;P Strasznie nie lubię tego trendu;) 
P.S. 2. Czekam także na komentarze i konstruktywną krytykę dotyczącą wyglądu strony czy jej podstron m.in. Spisu Opinii>>  oraz nowych widgetów.
Pozdrawiam Was ciepło, w tym szalonym dla mnie okresie i życzę udanego tygodnia! 




     

29 komentarzy:

martucha180 pisze...

Świetne nabytki i super niespodzianki. Ja sama sie nie mogę doczekać, kiedy na własne oczy ujrzę niespodzianki od Ciebie :)
Chętnie zajrzę do "Time for me..." w wolnej chwili.

martucha180 pisze...

PS Na moim lapku Twa strona jest bardzo szeroka, muszę ją przesuwać w prawo, by przeczytać post.

Martyna K. pisze...

Czytałam Złodziej dłoni, wspaniała książka.
Gratuluję nowych nabytków i życzę miłej lektury.
U mnie w mieście w Biedronce były głównie dziecięce pozycje.

Marta Kor - MK pisze...

o to spróbuję coś poprawić;)

Marta Kor - MK pisze...

I ja się nie mogę doczekać;PP

Marta Kor - MK pisze...

o to super, bo zapomniałam zapytać czy ktoś czytał ;P
U mnie też, ale byłam na wyjeździe i w innym mieście się obłowiłam;P

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Wspaniałe prezenty i zdobycze :) Bardzo podoba mi się pomysł na nową serię na blogu, lubię podpatrywać mądre i niedrogie sposoby na lepsze i zdrowsze życie.
Czekam na list :D

kasjeusz pisze...

Kurczę, ale ty masz profesjonalny szablon, podoba mi się (zwłaszcza nagłówek). :) I fajne zdjęcia - te wyedytowane wyglądają jak rysunki.

Cyrysia pisze...

Ale świetne nabytki książkowe, szczególnie zazdroszczę Cobena, bo bardzo polubiłam jego twórczość. Życzę miłej lektury. A twoja strona jest świetna, taka profesjonalna.

Weronika Ignaciuk pisze...

Zazdroszczę książek :D Ja również dostałam dzisiaj paczuszkę od pana Rutkowskiego i jestem z tego powodu szczęśliwa i pełna niecierpliwego oczekiwania :)

Ja niestety nie skorzystałam z tej promocji 3 w cenie 2, ale nie ma to jak chwilowy brak funduszy. Ale odbiję to sobie na następnej promocji ;)
Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego źle, ale w Twoim poście pojawiło się kilka literówek.

Magdalena T. pisze...

Co do wyglądu strony to nie mam się do czego przyczepić. Tak jak zostało wspomniane w poprzednich komentarzach, jest pełen profesjonalizm :) Zazdroszczę zdobyczy :)

Wondeland OfBook pisze...

Ile książek i fajnych gadżetów. Pozazdrościć:) Miłego czytania.
P.S. Bardzo mi się podoba Twój nagłówek.

Ann RK pisze...

Ten edytor daje fajne efekty. A tymczasem: nadal i ciąż zazdroszczę zakładek. ;)

Kasia Roszczenko pisze...

Świetnie te zdjęcia wyglądają przepuszczone przez edytor.
A w jakich to sieciówkach takie tytuły zgarnęłaś? U mnie w Biedronce słabiutko było niestety :(
Przyjemnej lektury!

Marta Kor - MK pisze...

Biedronka i Empik, Na moje szczęście-nieszczęście w promieniu 30km, po których poruszam się dość często jest 6 Biedronek, ale te pozycje dostałam w pierwszej której byłam;)
dziękuję <3

Marta Kor - MK pisze...

;DD gdybym miała podwójne to bym Ci sprezentowała, a tak to "nie oddam" ;P

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję;) Myślę o tym by zamieścić kod do niego w serii: Jak to zrobić;))

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję pięknie!

Marta Kor - MK pisze...

pewnie, że nie odbiorę źle;)) sama poprawiam często swoje starsze teksty;) korekty uczę się cały czas, szczególnie, że mam kilka dysów;))

Aga CM pisze...

Wszystko ładnie się komponuje tylko momentami strona się zacina.

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję <3 czy jakiś widget szczególnie się podoba, bo jak się obrobię z egzemplarzami recenzenckimi chcę dodać kilka porad w "Poradnik blogera. Jak to Zrobić? " więc zbieram pomysły;)
A Cobena jak przeczytam na pewno dorzucę do nagród, więc czatuj na konkursy;))

Marta Kor - MK pisze...

dziękuję Kochana! tylu osobom podoba się nagłówek, że chyba zrobię notatkę o tym jak go zrobić;PP

Marta Kor - MK pisze...

już dodatki mam naszykowane i nagrodę - teraz tylko chwila czasu w sobotę i list będzie! Ba już nawet papeterię mam uszykowaną;PP <3 A kilka produktów znalazłam bardzo tanich, antyalergicznych i typowo roślinnych! plus kilka zdań o żywności;))

Marta Kor - MK pisze...

może to zależy od łącza internetowego, bo mi się wszystko dobrze ładuje, poza tym miałam 6 testerów i w sumie to nikt tego nie zgłaszał;/ popatrzę czy jakiś widgety nie spowalniają łącza;) dzięki;)

KulturkaMaialis pisze...

Kiedy ty znajdujesz czas na czytanie?

Marta Kor - MK pisze...

średnio 3 razy w tygodniu spędzam po 6 godzin w trasie + około 10 godzin poczekalni u lekarza;P

Amalia Grace pisze...

Tyleż wspaniałości! :) A zakładki świetne... osobiście mam manię ich kolekcjonowania, więc obok książek też ich Ci zazdroszczę :))

Meg Sheti pisze...

Jaaakie fajne foty :) Czekam na te opinie produktów antyalergicnzych! :D

Gosia pisze...

Jej, tymi Twoimi nowościami-nowinkami można-by obdarować kilka-naście osób:) Gosia, Zielono Mi