Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 2 października 2014

Podsumowanie września oraz wyniki wrześniowego Zgarnij książkę z półki


Wrzesień to dla mnie miesiąc zmian, w którym brakowało mi czasu na wiele rzeczy. Po dwóch tygodniowym nieobecności wrócił do mnie cały i zdrowy laptop, i teraz w domu mogę spokojnie przysiąść do blogowania. Poza tym nadal często odwiedzam lekarzy i czytam na potęgę w poczekalniach, ale już mogę ćwiczyć i z tej okazji zakupiliśmy sobie z mężem orbitreka, który jest i był dla mnie urządzaniem idealnym do ćwiczeń! Już teraz czuję różnicę! Jeśli chcecie być na bieżąco z konkursami albo np. zobaczyć orbitreka zapraszam na mój Instagram>> oraz FB>>. Na blogu pojawił się także stosik>> oraz nowe odsłony Luźnych pogaduch.

Ponieważ w tym miesiącu nagrodziłam 3 osoby>> biorące udział w wyzwaniach, w Zgarnij książkę z półki wybrałam 2 osoby.  Zapraszam na kolejną odsłonę konkursy, który już na dniach. poza tym rozpoczął się konkurs, w którym możecie wygrać Bestię lub Jaskiniowca tutaj>>

Poza tym wprowadziłam odrobinę zmian na blogu i mam nadzieje, że podobają się Wam. Gdybyście chcieli, abym, któryś z widgetów opisała w Serii: Jak to Zrobić? Dajcie znać w komentarzach. 
Nie przedłużając poniżej macie podsumowanie oraz wyniki. 

Podsumowanie:

OBYCZAJOWE, ROMANSE, EROTYKI: 


KRYMINAŁ/THRILLER, PRZYGODÓWKA: 



LITERATURA FAKTU, BIOGRAFIE, WIERSZE:


PRZECZYTANE I ZAPLANOWANE, ALE RECENZJE UKAŻĄ SIĘ W PAŹDZIERNIKU:

 Luźne Pogaduchy:



Seria - Jak to zrobić?- Pomocnik blogera



AUTORSKIE KONKURSY, WYZWANIA:

                            
Wyniki wrześniowego Zgarnij książkę z półki:
Dziewczyny - naprawdę świetne pytania zadałyście, żeby mi jeszcze tylko czasu starczyło, by na nie odpowiadać;) 

Antykwariat z ciekawą książką "Coś do ukrycia"
Gosia, Zielono Mi "Relikwiarz"
Gratulacje! Spodziewajcie się e-maili, poproszę o adresy na terenie Polski, a wysyłka najpóźniej do 20-go, gdyż jestem poważnie "zawalona" robotą;) Jeśli nie otrzymacie dzisiaj e-maila proszę o kontakt na FB lub e-mailowo: mkczytuje@gmail.com
Pozostałych zapraszam do dalszej zabawy. Wielbicieli romansów namawiam do zerkania na najnowszą odsłonę konkursu, gdyż przejrzałam swoje półki i dodam kilka powieści z tego gatunku, które będziecie mogli wybierać w podwójnych pakietach! 



Follow on Bloglovin

15 komentarzy:

Kornelia Pikulik-Czyż pisze...

Jak byłam w ciąży, to też sporo czasu spędzałam w poczekalniach, oczywiście nad książkami.
Gratuluję zwyciężczyniom i liczę na szczęście w kolejnych miesiącach.:)

Miziol Janek pisze...

O czytałam "Psychopaci są wśród Nas" ! Ciekawa jestem Twojej opinii !

Gosia, Zielono Mi pisze...

Jej - łał:) ale czad:):):)
Normalnie mnie zatkało:)
Dziękuję:)!!
... no, mało błyskotliwy ten zachwyt...:(

Agnieszka Em pisze...

Gratuluję!

Antykwariat z ciekawą książką pisze...

Jeju, ale się cieszę, bardzo chciałam mieć tę książkę u siebie!:D hura! Dziękuję z całego serca!

Agnieszka T pisze...

Gratuluję wyników i zwycięzcom, co ciekawe pozycje z półki zgarnęli :)

Martyna K. pisze...

Gratuluję.
Wzorca zbrodni jestem bardzo ciekawa.

Karolina W. pisze...

Niezły wynik w tym miesiącu:)

ania notuje pisze...

Jestem pod wrażeniem! Tyle książek! Poza tym bardzo podoba mi się Twój blog i jego szablon ;)

monalisap pisze...

Wrzesień dobry był czytelniczo :)

martucha180 pisze...

Gratulacje dla Ciebie i dla zwyciężczyń!

Kasia Roszczenko pisze...

Ciekawe tytuły zapowiadasz na ten miesiąc. Czekam na kilka z recenzji.

Wondeland OfBook pisze...

Zazdroszczę wyniku :)
Gratuluję zwyciężczyniom!

Amalia Grace pisze...

Mnóstwo przeczytanych pozycji :) Świetnie! Oby październik był równie lub bardziej pomyślny ;)

Wiki pisze...

Świetny wynik czytelniczy. Gratulacje dla zwycięzców :)