Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 15 stycznia 2018

Przenosiny bloga - strony!

przenosiny bloga


Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz 

10 komentarzy:

Cyrysia pisze...

Trochę szkoda, że przeniosłaś blog, bo przyzwyczaiłam się do tego, ale oczywiście będę zaglądać i na nową twoją stronę.

Agnieszka Em pisze...

Będę zaglądać oczywiście ;) może nie piszę komentarzy zbyt często, ale wiedz, że jestem Twoją czytelniczką ;) Pozdrawiam

Wondeland OfBook pisze...

Już wchodzę. Jestem ciekawa :)

Antykwariat z ciekawą książką pisze...

Już zapisuję adres :)

Wiedźma pisze...

Też myślę, by się kiedyś na własną domenę przenieść, ale póki co nie mam na to ani czasu, ani polotu ;)
(poza tym jakoś strasznie skomplikowanie mi to wygląda :P)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Raz jeszcze gratuluję :) Nowa strona jest cudowna!!! :D Baaaardzo mi się podoba!

Ann RK pisze...

Gratuluję i zazdroszczę. Sama pewnie potrzebowałabym miesiąca urlopu, żeby się ogarnąć i przenieść na własną domenę. :D

Dawid pisze...

http://dawid-waszak-official.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

Unknown pisze...

Gratuluję dobrego wyboru. Ja już mam własną i sobie chwalę

Pozdrawiam i zapraszam na mój pierwszy konkurs
https://www.strefatrelaksu.pl/aktualne/

Weronika Chrząszcz pisze...

Jest mi miło, że mogę zaprosić was na blog http://suski.waw.pl/ gdzie dodawane przeze mnie sa teksty stricte z branży finansowej!