Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

piątek, 2 września 2016

Przenosiny bloga - strony!

przenosiny bloga od października 2014 


Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;) 

10 komentarzy:

Cyrysia pisze...

Trochę szkoda, że przeniosłaś blog, bo przyzwyczaiłam się do tego, ale oczywiście będę zaglądać i na nową twoją stronę.

Agnieszka Em pisze...

Będę zaglądać oczywiście ;) może nie piszę komentarzy zbyt często, ale wiedz, że jestem Twoją czytelniczką ;) Pozdrawiam

Wondeland OfBook pisze...

Już wchodzę. Jestem ciekawa :)

Antykwariat z ciekawą książką pisze...

Już zapisuję adres :)

Wiedźma pisze...

Też myślę, by się kiedyś na własną domenę przenieść, ale póki co nie mam na to ani czasu, ani polotu ;)
(poza tym jakoś strasznie skomplikowanie mi to wygląda :P)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Raz jeszcze gratuluję :) Nowa strona jest cudowna!!! :D Baaaardzo mi się podoba!

Ann RK pisze...

Gratuluję i zazdroszczę. Sama pewnie potrzebowałabym miesiąca urlopu, żeby się ogarnąć i przenieść na własną domenę. :D

Dawid pisze...

http://dawid-waszak-official.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

Strefa Trelaksu pisze...

Gratuluję dobrego wyboru. Ja już mam własną i sobie chwalę

Pozdrawiam i zapraszam na mój pierwszy konkurs
https://www.strefatrelaksu.pl/aktualne/

Łukasz Grodzki pisze...

http://www.pangrodzki.pl - blog artysty, pisarza

Zobacz moją nową książkę science-fiction i muzykę elektroniczną oraz obrazy olejne na płótnie.