Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 6 listopada 2014

Ważna Informacja!

Kochani na blogu będzie teraz chwila ciszy, ponieważ ze względu na konieczność importowania wszystkich postów mimo tego, że dodam tylko dwa spowoduje rozsypanie się kategorii i tagów na nowej stronie, dlatego planuję wcześniejsze przenosiny - o wszystkim będę informować na bieżąco! 

Tymczasem chciałam Was poinformować, iż zostałam przyjęta do grona recenzentów w Wydawnictwie Papierowy Księżyc, którego mam nadzieje, iż zrecenzuję: „Splątany warkocz Bereniki”. Ciekawe jak wypadnie moje kolejne spotkanie z erotykiem.

Mam nadzieję, iż książka będzie reprezentować sobą to co zapowiada wydawnictwo:
"Mimo dużej intensywności scen erotycznych „Splątany warkocz Bereniki” nie jest kolejną kopią „Pięćdziesięciu twarzy Greya”.
Historia Bereniki – choć również skrząca się zmysłowością i nieokiełznaną erotyką – to opowieść rozpięta na dużej palecie emocji, nasycona tęsknotą, żarem uczuć i trudnymi życiowymi wyborami.
Ale to także powieść o samotności i desperackiej próbie otwarcia się na głos swojego serca, choć przez wiele lat starało się ten głos ignorować.
Książka, którą będziesz czytać z wypiekami na twarzy, która uwiedzie Cię niezapomnianą historią miłości tyleż pięknej, co kontrowersyjnej.
„Splątany warkocz Bereniki” to rozpalająca zmysły historia dziejąca się we współczesnym Krakowie i po części w Australii.
Opowieść o pragnieniu prawdziwego uczucia skrywanego za zasłoną pracoholizmu, imprezowania, szybkiego seksu i przypadkowych relacji."

Czujecie się zachęceni? 




10 komentarzy:

martucha180 pisze...

Czujemy ;) I poczekamy!

Aga CM pisze...

Brzmi smakowicie...

Cyrysia pisze...

Nie mogę się już doczekać, kiedy zacznę czytać tę książkę. A obiecuje sobie po niej bardzo wiele.

Wondeland OfBook pisze...

Gratuluję! Jestem ciekawa, jak wyjdzie połączenie tych blogów.

Martyna K. pisze...

Nie przepadam za erotykami, ale ta książka brzmi bardzo interesująco.

Magda Saska-Radwan pisze...

Mi się podoba :) Gratki :)

Anna Szuba pisze...

Chętnie zapoznałabym się z tą książką, ciekawa recenzja. :-)

kasjeusz pisze...

Widziałam już fragment tej powieści: tematyka rzeczywiście kontrowersyjna (mam tu na myśli kazirodztwo); ciekawe, czy autorce uda się sprowokować jakieś dyskusje. ;)

jesienny deszcz pisze...

Opis niezmiernie kuszący, jednak okładka odstrasza. To oczywiście nie dyskwalifikuje jej do umieszczenia na listę "chcę przeczytać". ;]

Amalia Grace pisze...

Gratuluję współpracy :))