Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

poniedziałek, 3 listopada 2014

Wyniki Konkursu Zgarnij książkę z półki!

Witajcie! Dziś szybko i konkretnie, bo jestem zawalona pracą - nawet popołudniami. Czekam na chwilę wytchnienia. Na początek chciałam poinformować tych, którzy się jeszcze nie doczytali, iż strona MK Czytuje oraz MK Gotuje zostaną połączone i powstanie strona Okiemmk.com, która nadal będzie przede wszystkim stroną poświęconą literaturze, ale znajdziecie na niej także kilka innych moich pasji. Planuję rozpoczęcie przekierowania i otwarcie na początek grudnia. Konkursy oraz Wyzwania także zostaną przeniesione na nową stronę.
W październikowym Zgarnij książkę z półki
Wygrywają :


Ania notuje " Drzewo migdałowe"
Dracca "Sześć lat później"

Gratulacje! Dziewczyny jeśli nie otrzymacie ode mnie e-maila w dniu dzisiejszym proszę o kontakt na mkczytuje@gmail.com

Pozostałych zapraszam do dalszej zabawy. W ciągu 2 dni ukaże się kolejna odsłona Zgarnij książkę z półki. 

     

19 komentarzy:

Martyna K. pisze...

Gratuluję. Drzewo migdałowe też mam, ale jeszcze nie czytałam.

Kornelia Pikulik-Czyż pisze...

Wierzę, że w końcu i mi się uda wygrać. :)

Marcin Łukiańczyk pisze...

Czyżby "zawsze" pech w takich konkursach ?

Kornelia Pikulik-Czyż pisze...

Nie jest tak źle. Czasami udaje mi się wygrać, ale ostatnio mój fart chyba śpi. Na szczęście w innych dziedzinach życia powodzenie mnie nie opuściło. :)

Marcin Łukiańczyk pisze...

grunt to aby była równowaga w życiu :)

Kornelia Pikulik-Czyż pisze...

A zwycięzcom oczywiście gratuluję!

nieidentyczna . pisze...

Gratuluję!

Cyrysia pisze...

Gratuluję!

Agnieszka T pisze...

Gratuluję

G.P. Vega pisze...

Gratulacje!

ania notuje pisze...

Fantastycznie! Nawet nie wiesz, jaka jestem szczęśliwa :)

ania notuje pisze...

Cieszę się, że i ja będę miała okazję ją przeczytać :)

Literatka M. pisze...

Gratulacje :)

martucha180 pisze...

Gratulacje! :)

Edyta - Zapiski spod poduszki pisze...

Ja także gratuluję zwyciężczyniom :)

Meg Sheti pisze...

Moje gratulacje :D

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

na 100%;))

Elenkaa_ pisze...

Gratuluję ;)

jesienny deszcz pisze...

Pozostaje tylko pogratulować. ; )