Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Czytuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie
Zapraszam Was na nią serdecznie!

czwartek, 6 listopada 2014

Zgarnij książkę z półki - listopad 2014

Nadal jestem zalatana i z lekka zrozpaczona, bo w ciągu tygodnia przeczytałam tylko 5 stron z książki. W pracy jak to zwykle na koniec roku mam sporo zleceń i właśnie z tego powodu takie opóźnienie z postem konkursowym. Nie przedłużając podstawowe zasady znajdziecie tutaj>>
Pozostałe zasady poniżej.

Po zapoznaniu się z zasadami (link powyżej)
w TYM poście umieszczacie komentarz z odpowiedzią na zadane pytanie konkursowe w dowolnie wybranej przez Was formie, podajecie email i tytuły trzech z poniższych książek, które pragniecie wygrać. Zgłaszacie się cały miesiąc!
Chciałabym, by konkurs się rozrósł i proszę o pomoc Was. Im więcej osób będzie się zgłaszało, tym większa szansa, iż zacznę wybierać więcej zwycięzców;) Proszę o dodanie banerka konkursu-rozdawajki na blogu lub jeśli go nie posiadacie o udostępnienie w jakimś miejscu w sieci np. FB, G+, Twitter, Instagram, Pinterst.

Zadanie na listopad 2014 w Zgarnij książkę z półki:

Co chcielibyście, aby znalazło się na mojej witrynie OkiemMK.com, która będzie miała premierę jeszcze w tym roku? 

Okiemmk.com rusza już niedługo! Łączę blogi - konkursy, wyzwania oraz masę nowości znajdziecie na mariażu moich dwóch blogów - MK Gotuje, MK Czytuje. Jednak OkiemMK.com będzie nadal stroną typowo literacką! Mimo postów o Kulturze, Zdrowiu i Technologii, które będą ukazywać się od czasu do czasu. Chcę podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz móc w pełni zarządzać jednym miejscem, nie będąc rozerwaną pomiędzy jednym, a drugim blogiem. Zapraszam wszystkich.
Nagrody spośród których wybieracie:
Książki te pochodzą z moich zbiorów i są to egzemplarze recenzenckie, książki, które otrzymałam podwójnie. Stan książek jak na zdjęciu poniżej lub w postach. Pamiętajcie tylko, iż książki te są przez mnie czytane, czasem także je pożyczam, więc drobne uszkodzenia mogą się zdarzyć.

Zainteresowanych zapraszam do zerknięcia na recenzje
po kliknięciu w nazwę danej pozycji pisanej kursywą przeniesiecie się do jej recenzji na stronie. Nie wszystkie pozycje były recenzowane. Jeśli chcesz poznać moją opinię - pytaj w komentarzach. 

Książki dodane w tym rozdaniu:

Zapraszam do zabawy! 

Okiemmk.com rusza już niedługo! Łączę blogi - konkursy, wyzwania oraz masę nowości znajdziecie na mariażu moich dwóch blogów - MK Gotuje, MK Czytuje. Jednak OkiemMK.com będzie nadal stroną typowo literacką! Mimo postów o Kulturze, Zdrowiu i Technologii, które będą ukazywać się od czasu do czasu. Chcę podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz móc w pełni zarządzać jednym miejscem, nie będąc rozerwaną pomiędzy jednym, a drugim blogiem. Zapraszam wszystkich. 

Z uwagi na przenosiny bloga proszę o zostawianie komentarzy już na okiemmk.com pod poniżej podpisanym linkiem:
http://okiemmk.com/zgarnij-ksiazke-z-polki-listopad-2014/

40 komentarzy:

Kaśka Hubert pisze...

Bardzo chciałabym aby czasem posty były urządzane również w charakterze dyskusyjnym !
(bardzo brakuje mi "Dyskusyj" )
malenstwojzl@interia.pl
Wybieram : "Wzorzec zbrodni", "Bestia", "Anatomia zbrodni"
Pozdrawiam :*

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

fajny pomysł Kasiu;))

Elenkaa_ pisze...

Ja bym chciała poczytać o ekranizacjach powieści na przykład, jeśli takie oglądasz ;)

enka14@onet.eu
Wybieram: "Jedwabnik", "Zacisze Gosi", "Lato w Jagódce"

Banerek ciągle umieszczony w zakładce konkursy, tylko go podmienię ;)

Andra D pisze...

Może to głupi pomysł, ale pomyślałam że mogłabyś połączyć obie Twoje pasje i zrobić kącik o Twoich ulubionych książkach kucharskich teraz jest ich zatrzęsienie na rynku i nie wiadomo czym się kierować, a Ty przecież jesteś ekspertką.


Mój wybór:
1. "Kolory tamtego lata"
2 "Pod słońcem Florydy"
3. "Anatomia zbrodni , Słynne śledztwa, Kryminalne Zagadki"



email: noweinka@gmail.com

Dagunia pisze...

Ja chętnie ujrzałabym ciekawe i wartościowe cytaty z przeczytanych przez Ciebie książek. Może bez źródeł, byśmy sami pogłówkowali skąd pochodzą i ewentualnie po jakimś czasie umieściłabyś podpowiedź lub rozwiązanie "zagadki"..?

Wybieram książkę "Jedwabnik"

Pozdrawiam serdecznie :-)

Kasia Zabun pisze...

vlog,to bylby fajny pomysl...fajny i modny...co do tych 3 ksiazek to mi to obojetne,wszystkie sa fajne...a konkurs udostepnie na fejsie :)

Basia Pelc pisze...

Chciałabym ujrzeć u ciebie listę top np.: 20 książek, które uważasz za najwspanialsze na świecie!!!
Wybieram:
-Czerwony Golem,
-Ostatni Smokobójca,
-Frankenstein.
pelc.barbara@wp.pl


Tusiu, powodzenia na nowej stronie - już nie mogę się doczekać!!!

Basia Pelc pisze...

I chciałabym częściej czytać coś, co sama napisałaś, czyli więcej "Twórczości własnej".

Klaudia Skiedrzyńska pisze...

Co chciałabym zobaczyć na Twoim blogu? Może filmy na których recenzujesz książki, bardzo lubię tego typu recenzje :) Fajnym pomysłem są też wywiady z autorami książek :) Można także przeprowadzać dyskusję o książce np. raz w miesiącu, ustalić datę dyskusji i razem z czytelnikami obmawiać daną książkę. Można byłoby także tworzyć czat z autorami, tak by czytelnicy mogli chociaż w ten sposób porozmawiać z pisarzami :)

Wybieram:
"Jedwabik"
"Spojrzenie elfa"
"Na granicy świató"


klaudiaskiedrzynska@wp.pl
baner na fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak


Pozdrawiam :)

milanka13 . pisze...

Mogłoby pojawiać się tu więcej muzyki, czyli np piosenki, które polecasz do słuchania w trakcie czytania, albo muzyka, która nastraja do gotowania. Można by również stworzyć jakiś cykl "Piosenka dnia" czy "Piosenka tygodnia".


monikak.13@interia.eu
Wybieram: "Jedwabnik", "Kolory tamtego lata", "U progu zagłady"

jesienny deszcz pisze...

Chciałabym, aby przed świątecznymi dniami pojawiały się listy książek, które wpisują się w ich atmosferę. Np. przed dniem ojca - wzruszające historie nastolatków, którzy pomimo młodego wieku stali się przykładnym rodzicem; walentynki - najpiękniejsze opowiadania o miłości i tak dalej... Warto uczcić książką nawet dzień czekolady. ; ) Lista nie musiałaby być długa, mogłabyś polecać to co znasz oraz co słyszałaś, że warto przeczytać.

variegated.soul@gmail.com


Książka: "Jedwabnik"

Martyna K. pisze...

Ja bym chyba chciała więcej Ciebie, a nie tylko książki i kuchnię :)

Wondeland OfBook pisze...

E-mail: theworldofbook@gmail.com
Banerek cały czas na blogu :)
Wybieram: ,,Spojrzenie elfa", ,,Frankenstein" oraz ,,Jedwabnik"
Myślę, że ciekawym pomysłem by było głosowanie na najlepszą książkę/potrawę miesiąca, albo (skoro zbliża się koniec grudzień) roku.

Frankenstein

Agnieszka K pisze...

Uwielbiam Marię Nurowską i chętnie pocztałabym Twoje recenzje jej książek, może nawet całej twórczości. 3 książki - Jedwabnik, Złodziej kości i Dom złudzeń.

mal gosinka pisze...

Ja bym chętnie dowiedziała się o nowościach stricte biograficznych, prawdziwe losy i historie znanych postaci oraz tylko polskie książki. Niekoniecznie z recenzjami, po prostu dobrze byłoby wiedzieć, co się pisze w rodzinnych stronach, bo "cudze chwalicie swego nie znacie"...

m.wankowska@op.pl

Jaskiniowiec, Klątwa i Jedwabnik

Martyna M. pisze...

Wpadł mi do głowy taki pomysł - spis książek, które przeczytałaś w danym miesiącu. Podzieliłabyś je na, te które bardziej przypadły ci do gustu oraz, te które mniej. Byłyby one oceniane w skali od 1-10 jak dotychczas, ale byłyby też wyróżnione kategorie, np. fabuła, oprawa wizualna, bohaterowie itp. I to składałoby się na sumę oceny ;)
lifewithpassionx@gmail.com



Wybieram : PLL. Kłamczuchy, Wzorzec zbrodni, Zło

Ninachan pisze...

Szczerze powiedziawszy natrafiłam na twój blog niestety dopiero wczoraj i przeczytałam zaledwie kilka recenzji książek, jednak postanowiłam napisać. Moim zdaniem świetnie opisujesz i aż chciało mi się czytać tego więcej, jednak dobrym pomysłem byłby vlog, filmiki. Nie koniecznie do każdego postu, bo wiadomo, że to dość ciężko zrobić, ale chętnie bym czasami posłuchała zamiast poczytała. Myślę, że mogłabyś też powstawiać kilka piosenek nastrojowych, które może kojarzą ci się z daną książką. Powinnaś również dodawać pod koniec ocenę punktową i może listę tych najlepszych książek. Przepraszam jeśli ktoś już napisał o tym o czym ja ale jestem na prawdę zabiegana i jakoś nie przeczytałam komentarzy :P
Czekam na twoją stronkę naprawdę z niecierpliwością
Książki które bym chciała to Jedwabnik, Spojrzenie elfa i Szaleństwo zmysłów
polecę stronkę tylko przyjaciołom, więc niestety linka nie podam

hii pstaah pisze...

Chciałabym przeczytać więcej z serii o wszystkim i o niczym. Według mnie fajnym pomysłem byłaby seria ulubieńcy miesiąca, w którym mogłabyś pisać nie tylko o książkowych faworytach miesiąca, ale również o filmach, produktach, potrawach, czyli o wszystkim i o niczym :)

piracizkaraib@wp.pl

wybieram; Błękitnokrwiści, Złodziej kości, Zabrze na każdą pogodę

Ninachan pisze...

Ah zapomniałam dodać, że jeśli dałoby się to powinnaś stworzyć taką wyszukiwarkę, gdzie można wpisać tytuł lub autora, ponieważ dość ciężko przeszukiwać archiwum- czy ta blogerka zrecenzowała akurat tą książkę. Tak samo z potrawami, ale tu może bardziej na kategorie, że ryby, zupy, sałatki itp
mój email: nina.chan6628@gmail.com

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

dzięki bardzo za opinię! w wolnej chwili odpisze na całość, jeśli chodzi o spis przeczytanych książek i zamieszczonych na blogu to znajduje się tutaj: http://mkczytuje.blogspot.com/p/a.html

Tala Z pisze...

Szczerze mówiąc to i nie mam żadnego pomysłu na to co chciałabym u Ciebie czytać, ponieważ i tak przeczytam wszystko :P Strasznie lubię Twój styl pisania, więc nawet jeżeli post będzie dotyczył "marzenia o niebieskich migdałach" to i tak się z nim zapoznam :P


zdziechowskan@wp.pl


Interesują mnie: Czerwony golem, Gorączka ciała oraz Złodziej kości

Aya pisze...

Hmmm... może byłyby też jakieś przemyślenia? W sumie, w sumie, myślę tak, że mogłyby się też pojawić różne rankingi, top5, itp... Albo to, czego oczekujesz od jakiegoś tam gatunku, jakieś przemyślenia, tylko że związane z książkami :)


blinstar@poczta.fm


Interesuje mnie: Wielki północny ocean.Morze, Zło oraz On :)

Ninachan pisze...

a no jest jest :D i nawet zaznaczyłaś, które bardziej polecasz. Moim zdaniem powinnaś dodać serduszka, choć to trochę kojarzy się z dziecinadą. Kiedyś stworzyłam swój blog i tam pisałam o książce i jej ekranizacji, jednak mój słomiany zapał mnie dopadł i skasowałam go... Widziałam, że również opisywałaś filmy ale może bardziej zwróciłabyś uwagę na to co Ci się podobało bardziej w książce a co w filmie?
A tak z innej beczki: skoro masz tak dużo książek to chciałabym zobaczyć zdjęcie Twojej biblioteczki :) Masz je może też gdzieś tutaj?

Ninachan pisze...

Zdaje się, że masz część na istagramie i choć może to nie całość to i tak Ci mega zazdroszczę :D

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

http://mkczytuje.blogspot.com/2014/08/domowa-biblioteczka-moja-domowa.html tutaj jest najbardziej aktualna, choć wszystkich nie widać, bo są w podwójnych rzędach;P - to mój nałóg! ;P

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

1.myślałam o vlogu, ale mam głos jak pięciolatka ;P i po prostu mimo tego że jestem wygadana to nie dla mnie;) ale pomyślę o tym, spróbuję, może nagrać jeden;)
2. piosenki też są w kilku postach;) tego także planuje więcej;)
3. ocenę punktową wprowadziłam już jakiś czas temu - jest na początku posta, a te najlepsze książki to już szykuję, tylko ten ranking mi się zmienia;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

na nowej platformie pomyślę o jakiś oznaczeniach;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

ciekawe;) top5 już jest choć o książkach na razie mało, chcę to zmienić;) http://mkczytuje.blogspot.com/2013/07/top-5-zespoow-mojej-nastoletnosci.html

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

dziękuję <3 na pewno coś wymyślę!

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

super już to planuję!

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

fajna sprawa! na pewno o tym pomyślę!

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

takie podsumowania to fajna sprawa

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

mam jedną więc czemu nie;) proszę o emaila;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

super pomysł;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

ha! postaram się zdecydowanie przemycić trochę siebie;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

świetny pomysł;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

już trochę było, ale myślę, że wprowadzenie takiego cyklu to ciekawy pomysł;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

Basiu<3 te dwie rzeczy na pewno będą;)

Marta Kor z OkiemMK.com pisze...

mnie też się podoba, ale ja się do tego nie nadaję;/ mam głos pięciolatki ;D

martucha180 pisze...

A mnie brak kolorów na stronie… I chwalenia się! Jak coś wygrasz, zdobędziesz, to nam zaprezentuj. Ja już cię tego nauczyłam i dobrze mi z tym!

Wybieram: Szaleństwo zmysłów, U progu zagłady, Kolory tamtego lata
martucha180@tlen.pl